ContabilOfertă de muncă
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - absolventi ai Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor. - cunoasterea legislatiei fiscale, , contabilitate financiara si de gestiune, etc. - buni cunoscatori ai pachetului de programe MS Office (cunostinte solide de lucru cu MS Excel) - spirit de echipa, activ, dinamic, inteligent, tact, atitudine pozitiva, discretie, loialitate, capacitate organizatorica, spirit - de initiativa, flexibilitate, capacitate de analiza si sinteza. Se ofera: pregatire profesionala continua, conditii de munca deosebite, intr-un mediu dinamic, stimulativ si motivant, posibilitatea integrarii intr-o echipa tanara, caracterizata prin performanta si succese dovedite.
- Domeniu
- Finante/Contabilitate
- Post oferit
- Contabil
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Tg.Mures, Sibiu
- Ofertă valabilă până la:
- 2014-11-24
- Avantaje ofertă
- mediu de lucru placut, pregatire profesionala continua, lucru in cadrul unei echipe tanare si orientata spre performanta
- Salar oferit
- negociabil la interviu
- Alte beneficii
- pe parcurs in functie de eficienta
BucatarOfertă de muncă
Sarcini și responsabilități: pregătire și servire în toate secțiunile din bucătărie. • Lucrează cu echipa din bucătărie pentru a menține standardele ridicate de calitatea a produselor alimentare. • Lucrează în toate domeniile de bucătărie în funcție de cerințele de zi cu zi a Managerului, pentru pregătirea întregii game de produse alimentare, cu accentul pus în special pe produse specific spaniol. • Respectă politica de sănătate și securitate a companiei. • Ajută echipa din bucatarie în verificarea tuturor echipamentelor din bucătărie. • Ajută echipa din bucatarie în verificarea livrărilor și corectitudinea facturilor. • Menține și monitorizează standardele de preparare și prezentare. • Este curent cu tendințele alimentare actuale cu privire la stilul prezentării meniurilor și contribuie cu idei noi. • Asigură curățenia unității în orice moment. • Asigură ambalarea, etichetarea și stocarea produselor finite pentru fiecare eveniment. • Se asigură că toate produsele finite sunt verificate înainte de a părăsi unitatea. • Comunică frecvent cu Managerul cu privire la serviciile oferite și sincronizarea acestora. • Se asigură că bucătăria este curată și că toate echipamentele de catering și alimentele nefolosite sunt ambalate și pregătite pentru transport, etc.
- Domeniu
- Toate domeniile
- Post oferit
- Bucatar
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Tg.Mures, Bucuresti
- Ofertă valabilă până la:
- 2014-10-28
- Avantaje ofertă
- salarizare atractiva, suport din partea conducerii, prime , pregatire profesionala.
- Salar oferit
- atractiv dar negociabil la interviu in functie de exeperienta dvs.
- Alte beneficii
- bonusuri in functie de implicarea angajatului, proces din vanzari, etc
PROGRAMATOR PHPOfertă de muncă
Cerinte: Absolvent studii superioare de profil informatic (Automatica, Informatica, Cibernetica) sau experienta solida în domeniu Experienta în lucrul cu baze de date relationale (SQL Server); Experienta in programare web; Limbaje de programare: PHP, JavaScript; Experienta de programare in Symfony, JQuery, JSON; Experienta in dezvoltarea si utilizarea serviciilor web; Experienta in modelarea si implementarea proceselor de business in IBM BPM (Lombardy); Experienta in lucru cu JavaScript API for IBM Process Designer; Cunostinte medii de administrare si mentenanta platforma IBM BPM; Constituie avantaj cunostinte de programare in .Net (VB, C#), ASP Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Microsoft Project); Cunoasterea limbii engleze; Abilitati de lucru in echipa; Abilitati de analiza si sintetizare a cerintelor de business; Abilitati de comunicare; Disponibilitate de deplasare Responsabilitati: • Dezvolta noi aplicatii; • Intretine si ofera suport pentru aplicatiile existente; • Analizeaza cerintele si pregateste specificatii (functionale si tehnice) pentru dezvoltarea aplicatiilor; • Propune, realizeaza si testeaza noi solutii; • Testeaza si pregateste documentii pentru aplicatiile dezvoltate; • Elaboreaza proceduri si manuale de lucru; • Elaboreaza solutii pentru interfete (conectori) si documentatia de exploatare • Participa in proiecte; • Sustine cursuri de instruire utilizatori pentru aplicatiile dezvoltate; • Raporteaza asupra activitatii desfasurate.
- Domeniu
- Toate domeniile
- Post oferit
- Programator PHP
- Perioadă angajare
- nedetrminata
- Oraş
- Cluj Napoca, Iasi, Tg-Mures
- Ofertă valabilă până la:
- 2014-08-30
- Avantaje ofertă
- perspective de avansare, salarizare, oportunitati deosebite pe plan profesional
- Salar oferit
- negociabil in functie de experienta profesionala
- Alte beneficii
- sporuri, prime trimestriale, etc.
Web Developer PHPOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: -Dezvoltarea codului necesar implementarii site-ului, fie de la 0, fie folosind librarii open-source -Incarcarea site-ului pe serverul clientului -Testarea site-ului si remedierea eventualelor erori -Determinarea functionalitatilor necesare site-ului, pe baza cerintelor clientului RESPONSABILITATI / BENEFICII: -Cunostiintele de programare Web folosind framework-ul CodeIgniter sau un alt framework similar bazat pe modelul MVC constituie un avantaj -Cunostiinte de standarde si protocoale Web -Cunostiinte de baze de date relationale si limbaj SQL -Cunostiinte de Javascript, in special framework-urile jQuery sau YUI - Avantaj cunoasterea tehnologiilor XML si AJAX -Cunostinte solide de CSS3 -Creativitate, capacitate de sinteza si analiza -Capacitatea de a lucra in echipa si de a se integra si adapta cu usurinta oricarei situatii. DESCRIEREA COMPANIEI: firma de soft din Bucuresti cu parteneri stabili de afaceri din Danemarca, Anglia, Olanda.
- Domeniu
- IT Software
- Post oferit
- Web Developer PHP
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Sibiu , Tg-Mures
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-07-06
- Avantaje ofertă
- salarizare, bonusuri de performanta
- Salar oferit
- negociabil in functie de nivelul de pregatire in domeniu
- Alte beneficii
- asigurare de viata, sanatate, prima anuala - pentru performanta
Manager resurse umaneOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: • Capabil sa planifice, sa organizeze si sa conduca activitatea departamentului de recrutare pentru o companie cu un portofoliu de aproximativ 100 recrutari/an ; • Cunostinte temeinice despre mediul concurential si piata muncii in Romania ; • Orientat spre rezultate (atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ) ; • Experienta relevanta in dezvoltarea de programe si politici de resurse umane la nivel strategic; • Vegheaza asupra implementarii si dezvoltarii culturii organizationale ; • Are o viziune de ansamblu pe termen lung asupra activitatilor intreprinderii ; • Cunoaste limba franceza cel putin la nivel mediu ; orice alta limba straina va fi considerata un avantaj ; • Calitati : atitudine pozitiva, creativa, spirit de initiativa, loialitate si confidentialitate. RESPONSABILITATI / BENEFICII: • Planifica, organizeaza si supervizeaza ansamblul activitatilor de resurse umane; • Acompaniaza, supravegheaza si controleaza activitatea membrilor echipei de recrutare in vederea asigurarii calitatii procesului de recrutare si pentru corectarea eventualelor disfunctionalitati ; • Dezvolta si implementeaza strategia, politicile si procedurile de resurse umane in corelatie cu politica organizationala (recrutare, selectie, integrare, pregatire profesionala, motivare si evaluare); • Gestioneaza bugetul departamentului de recrutare in scopul optimizarii cheltuielilor de recrutare ; • Imbunatateste in mod continu politica de resurse umane in cadrul companiei, acorda suport si consultanta managerilor cu care colaboreaza, mentine si dezvolta relatiile cu clientul si agentiile de recrutare; • Anticipeaza si identifica nevoile de recrutare in cadrul diferitelor departamente din companie ; • Promoveaza cultura și politica companiei in interiorul/exteriorul acesteia prin organizarea de campanii de promovare, participarea la targuri de cariere, standuri de prezentare, burse ale locurilor de munca atat pe plan local, cat si national. Beneficii: • Stagiu de formare profesionala in strainatate, la sediul central. • Conturarea, crearea si dezvoltarea departamentului de resurse umane ; • Remuneratie si pachet de beneficii atractive.
- Domeniu
- Alte departamente/Altele
- Post oferit
- Manager resurse umane
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Iasi si Tg-Mures
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-05-03
- Avantaje ofertă
- salarizare,pregatire profesionala continua
- Salar oferit
- atractiv
- Alte beneficii
MANAGER VANZARIOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: - Studii universitare in domeniul tehnic, - Minimum 5 ani experienta in domeniul constructiilor, - Minimum 3 ani experienta in vanzari pe pozitii similare, - Limbi straine: limba engleza, limba germana constituie un avantaj, - Operare PC: Microsoft Office, AutoCAD (constituie un avantaj). - Abilitati foarte bune de comunicare, organizare şi planificare, - Capacitate de a lucra independent si in echipa, - Politete, loialitate, seriozitate, - Carnet de conducere cat. B, - Disponibilitate de a calatori prin tara. RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Indeplinirea planului de vanzari, - Dezvoltarea portofoliului de clienti, - Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti, - Prospectarea pietei, monitorizarea evolutiei pietei, precum si a evolutiei concurentei, - Negocierea conditiilor si termenelor de livrare cu clientii, - Urmarirea derularii contractelor cu clientii de la incheiere si pana la finalizarea acestora, - Promovarea imaginii companiei.
- Domeniu
- Constructii/Instalatii/Amenajari
- Post oferit
- MANAGER VANZARI
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- TG-MURES, CLUJ -NAPOCA
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-05-02
- Avantaje ofertă
- Salar atractiv, mediu de lucru competitiv, formare profesionala continua
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU in functie de experienta dvs.
- Alte beneficii
- COMISIOANE, MASINA DE SERVICIU, LAPTOP, TELEFON MOBIL, PRIME ANUALE
COORDONATOR TRANSPORTOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: obligatoriu curs ARR coordonator transport - cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet etc.) - experienta de cel putin 3 ani in coordonare echipe - experienta relevanta in post similar- avantaj - cunoasterea la nivel avansat scris/vorbit a unei limbi de circulatie internationala,engleza un MUST+ ( germana constituie un avantaj) - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, adaptabilitate RESPONSABILITATI / BENEFICII: Va cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile nationale/ trafic international de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto si bugetul alocat; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto internationali; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii de transport relevanti; - Reprezinta firma in raport cu ARR, RAR, Politie; - Primeste si confirma comenzile de transport; - Gaseste solutii optime de desfasurare a transporturilor -Organizeaza transportul in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizeaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente departamentului.; DESCRIEREA COMPANIEI: Societate romaneasca, specializata in executia lucrarilor de demolare, lucrari terasiere, drumuri, sapaturi etc.
- Domeniu
- Constructii/Instalatii/Amenajari
- Post oferit
- COORDONATOR TRANSPORT
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Cluj-Napoca
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-04-27
- Avantaje ofertă
- salar atractiv, formare profesionala continua,lucru intr-o echipa de profesionisti
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU in functie de experienta dvs.
- Alte beneficii
- Bonuri de masă, diverse prime anuale.
MECANIC MAȘINI ȘI UTILAJE / ELECTROMECANICOfertă de muncă
SC FORTA L&A SRL recrutează mecanici-electromecanici pentru o societate cu domeniul REPARAȚII, ÎNTREȚINERE ȘI REVIZIE UTILAJE. Cerințe: a. calificare ca și electromecanic/ mecanic mașini și utilaje b. experiență în domeniu preferabil minim 2 ani c. disponibil la deplasări în funcție de nevoile clienților d. Permis de conducere categoria BC. Scurta prezentare a societatii! PREZENTARE FIRMA Evidenta utilajelor autorizate I.S.C.I.R. Verificarile tehnice la scadenta I.S.C.I.R. Inregistrarea la I.S.C.I.R Teritorial a echipamentelor Reautorizarea lucratorilor autorizati I.S.C.I.R.(stivuitoristi, macaragii, legatori de sarcina etc.) la expirarea autorizatiilor acestora Consiliere in cazul controalelor efectuate in domeniu de catre institutiile statului. Detalii produs Firma este autorizata ISCIR executam reparatii si intretinere la o serie de ecipamente: - Stivuitoare autopropulsate - Translatoare stivuitoare - Macarale deplasabile pe cai fara sine de rulare - Macarale deplasabile pe cai cu sine de rulare - Macarale cu brat si / sau platforma rotitoare care lucreaza la punct fix sau deplasabile pe cai cu sine de rulare - Macarale de constructie speciala - Poduri rulante, Conform normelor ISCIR din motive de siguranta firmele ce detin echipamente de ridicat sunt obligate sa detina un contract de service o firma autorizata ISCIR pentru repararea si intretinerea acestor echipamente. Societatea este autorizata ISCIR pentru, repararea si intretinerea echipamentelor enumerate. Principalele avantaje ale unui contract de service: -Se respecta prevederile ISCIR. -Intretinerea si repararea se face numai de personal calificat si autorizat. -Evidenta completa a lucrarilor efectuate asupra fiecarui echipament. -Valoare de revinazare mai mare a unui echipament ce a fost intretinut conform unui contract de service. Pe langa serviciile enumerate mai sus, detinem si autorizatie de servicii RSVTI. Avem ca obiect de activitate prestari de servicii de operator responsabil cu Supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI), evidenta utilajelor autorizate I.S.C.I.R., verificari tehnice la scadenta I.S.C.I.R., consiliere in cazul controalelor efectuate in domeniu de catre institutiile statului.
- Domeniu
- Ind. de masini/Echipamente/Mecanica si service auto
- Post oferit
- MECANIC MAȘINI ȘI UTILAJE/ ELECTROMECANIC
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ
- Oraş
- TG-MUREȘ
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-03-21
- Avantaje ofertă
- SALARIZAREA, CONDIȚIILE DE MUNCĂ, etc.
- Salar oferit
- 1200 NET ( salariul poate fi negociabil în funcție de profesionalismul candidatului)
- Alte beneficii
- COMISIOANE ÎN FUNCȚIE DE REALIZĂRI.
REGLOROfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: 1.Studii tehnice. 2.Experienta in domeniul materialelor plastice: - Capacitatea de a regla masinile de injectie si roboti industriali - Stăpânirea tehnicilor şi mânuirea corecta a echipamentelor specifice procesului de injectie - Cunostinte de mecanică, pneumatica şi hidraulica - Cunostinte despre sistemele de calitate ISO TS in automotive - Comunicativ, capacitate de analiză si asimilare a informatiilor noi - Dorinta de a invata si de a lucra cu noi tehnici si utilaje - Bune abilitati de a manageria echipa din subordine - Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi RESPONSABILITATI / BENEFICII: • Monteaza utilajele/ matritele • Regleaza masinile in functie de instructiunile de reglaj • Organizarea operatorilor din subordine • Efectueaza intretinerea matritelor la primul nivel • Efectueaza intretinerea masinilor la primul nivel DESCRIEREA COMPANIEI: - obiect de activitate injectie mase plastice!.
- Domeniu
- Productie
- Post oferit
- REGLOR
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- Tg-Mures
- Ofertă valabilă până la:
- 2013-03-19
- Avantaje ofertă
- fabrica bine pusa la punct, utilaje performante, lucru intr-o echipa de profesionisti
- Salar oferit
- salar fix plus bonus de performanta / luna
- Alte beneficii
- prima de fidelizare /an
Director zonaOfertă de muncă
Responsabilitati - Responsabil cu deschiderea de noi agentii, in zona judetelor arondate. - Responsabil cu amenajarea spatiilor si organizarea activitatilor din cadrul agentiilor. - Contractarea unor campanii de publicitate si monitorizarea desfasurarii acestora. - Solutionarea diferitelor probleme ce vor aparea in cadrul diverselor activitati ale companiei, in zona de responsabilitate. Cerinte - Studii postuniversitare (sau in curs de absolvire) intr-unul din domeniile Management, Marketing, Publicitate, Resurse Umane, Psihologie, Administratie-Secretariat. - Persoana riguroasa si tenace. - Cunoştinţe în domeniul vânzărilor. - Flexibilitate, deschidere la sugestii, pozitivism, optimism. - Capacitate de a respecta termene limita, reguli si proceduri. - Cunoştinţe legate de lucrul în echipă, motivare şi automotivare. - Persuasiune, utilizare eficienta a metodelor de comunicare cu clienţii. - Posesor permis conducere categoria B, pentru deplasarea cu usurinta in zona de responsabilitate. Beneficii Oferite - Laptop ! - Telefon mobil ! - Masina de serviciu ! - Pachet consistent de prime si bonusuri !
- Domeniu
- Productie
- Post oferit
- Director zonal
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- Tg-Mures, Cluj Napoca
- Ofertă valabilă până la:
- 0000-00-00
- Avantaje ofertă
- salar atractiv, formare profesionala continua,lucru intr-o echipa de profesionisti
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU in fucntie de experienta dvs.
- Alte beneficii