Inginer VanzariOfertă de muncă

Candidatul ideal: Obtinerea postului presupune orientare catre vanzari,tenacitate,un caracter puternic,capacitate de organizare si incadrare in termene,responsabilitate,abilitati de comunicare si negociere,promptitudine,initiativa si interes in dezvoltarea profesionala. -Experienta similara este un avantaj cert in selectie. -Candidatul ideal este dedicat muncii sale,este orientat catre performanta -Studii tehnice -Stabilitate si loialitate fata de companie. Disponibil/a la program de weekend Descrierea jobului: -Cunoasterea pe deplin a gamei de produse si servicii oferite de companie si a portofoliului de produse. -Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti. -Fidelizeaza si creste vanzarile/client prin introducerea graduata a noi capitole din oferta de produse si servicii,corespunzatoare nevoilor reale ale clientului. -Ofera suport tehnic clientilor si consutanta post-vanzare. -Realizeaza planul de Vanzari/Incasari. -Evalueaza permanent concurenta si cotatia de piata a firmei. -Planifica,efectueaza si raporteaza intalnirile si comenzile. -Sustine si promoveaza imaginea Companiei pe piata de profil prin profesionalismul,prestanta si calitatile personale. Descrierea companiei: Datorita extinderii activitatii si cresterea volumului de lucru companiaangajatoare doreste marirea personaluilui departamentul de vanzari. Societatea este o marca pentru cei interesati de moda, design, arta si stil. Unicitatea produselor acesteia este data de combinatia dintre calitate si prestigiu. Acuratetea detaliilor, design-ul modern si abundenta inovatiilor fascineaza la prima vedere iar liniile de mobilier sunt create cu imaginatie, ca rezultat al studierii continue a tendintelor modei si stilurilor de viata. Echipa de arhitecti, design-eri si ingineri, pregatiti de specialisti din Italia, cauta permanent noi solutii tehnice, interpreteaza si chiar anticipeaza dorintele clientilor.

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Inginer vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca,Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2016-04-25
Avantaje ofertă
oportunitati financiare considerabile
Salar oferit
Salar fix atractiv si negociabil la interviu in functie de experienta dvs. intr-un post similar
Alte beneficii
masina de serviciu, pregatire profesionala in tara si strainatate, comisione lunare, prima anuala de performanta.
2016-01-25

Gestionar depozitOfertă de muncă

Candidatul ideal: - Studii medii/postliceale - Minim 2 ani experienta intr-un post similar - Rezistenta la efort fizic - Atentie distributiva, capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - Seriozitate si disciplina la locul de munca - Respectarea stricta a regulilor firmei - Capacitatea de a presta munca atat independent cat si in echipa - Cunostinte minime de operare PC - Cazier judiciar fara antecedente penale - Atentie la detalii si capacitatea de a organiza documentele aferente marfurilor gestionate - DISPONIBILITATE LA PROGRAM PRELUNGIT Descrierea jobului: - pregatirea marfii pentru livrare conform facturilor proforme - preluarea si inventarierea marfii de la furnizori - raportarea catre superiorul ierarhic a eventualelor diferente intre marfa fizica si cea scriptica aparuta la receptia marfii - activitati de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei - aranjarea si evidenta marfii in depozit - asigurarea ordinii si a curateniei in depozit - evidenta, preluarea si schimbul pieselor defecte aflate in garantie catre client/furnizor conform regulilor firmei SE OFERA: - salariu motivant - stabilitatea locului de munca - mediu de lucru tanar si dinamic Descrierea companiei: - import si distributie de piese si accesorii auto

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Gestionar Depozit
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca, Sibiu
Ofertă valabilă până la:
2016-03-25
Avantaje ofertă
atmosfera placuta la locul de munca, program doar intr-un schimb, salariu decent cu posibilitati de negociere pe parcursul colaborarii.
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
bonuri de masa
2016-01-25

ExcavatoristOfertă de muncă

Recrutam EXCAVATORISTI pentru o firmă prosperă care își desfășoaraă activitatea în domeniul construcțiilor ! Cerințe: - experienta pe un post similar, - dispiniblitate la program prelungit în perioada de sezon. Prezintă avantaj dacă ați lucrat și pe BALASTIERĂ!

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
Excavatorist
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Sighișoara, Tg.Mureș
Ofertă valabilă până la:
2016-03-07
Avantaje ofertă
salarizare, siguranta locului de munca
Salar oferit
negociabil la interviu in functie de experienta angajatului
Alte beneficii
bonuri de masa si alte facilitati, negociabile la interviu
2016-01-23

SecretaraOfertă de muncă

Candidatul ideal: - cunostiinte foarte bune PC - cunoasterea limbii engleze si daca este posibil si limba germana - permis categoria B - cunostiinte evidenta primara - nivel ridicat de meticulozitate, organizare, diplomatie si confidentialitate Descrierea jobului: - efectuarea de lucrari de secretariat si administrative - gestionare corespondenta Descrierea companiei: Firma executa lucrari de constructii, reparatii si intretinere atat in domeniul civil cat si in domeniul drumurilor, podurilor.

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
secretara
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2016-03-13
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala
Salar oferit
salari fix negociabil in functie de experinta, acesta poate fi intre 1200-2000 net
Alte beneficii
2016-01-13

Responsabil Managementul calitatiiOfertă de muncă

Societatea angajatoare este prezenta si pe piata romaneasca inca din anul 2007, prestand in domeniul productiei alimentare. Afacerea este extinsa la nivel international si se bucura de o crestere continua. Descrierea pe scurt a jobului: intocmirea si pregatirea documentatiilor privind asigurarea calitatii, intocmire proceduri privind calitatea. Respectarea Managementul calității care se bazează pe opt principii: - orientarea către clienți; - leadership; - implicarea personalului; - abordarea ca proces; - abordarea managementului ca sistem; - îmbunătățirea continuă; - managementul pe bază de fapte; - relații cu furnizorii reciproc avantajoase. Responsabilul privind Managementul calitatii, este necesar sa aiba abilitati in a mobiliza Managementul organizației in vederea implicării sale pentru dezvoltarea și implementarea sistemului de management al calității.Pentru aceasta este necesară satisfacerea cerințelor standardului SR EN ISO 9001:2008, referitoare la: a) comunicarea în organizație a importanței definirii și satisfacerii cerințelor clienților; b) stabilirea politicii referitoare la calitate; această politică trebuie să concorde cu obiectivele organizației și trebuie să fie implementată în organizație; c) stabilirea obiectivelor calității (care să includă cerințele de calitate pentru produs); d) planificarea SMC; e) cerințe referitoare la responsabilitate, autoritate și comunicare; f) conducerea analizei SMC, efectuată de managementul de la cel mai înalt nivel; g) să se asigure de disponibilitatea resurselor necesare pentru obiectivele referitoare la calitate ale organizației. Cunoştinţe, competenţe şi abilităţi generale : - îndeplinirea sarcinilor de reprezentant al conducerii răspunzător de sistemul calităţii; - organizarea, implementarea şi conducerea sistemelor calităţii în conformitate, cu seria de standarde: EN ISO 9000 – sisteme de management al calităţii; Cerinte : - domeniul de studii universitare de licenţă: Inginerie şi management; - avantaj master in managemenul sistemelor calitatii; - avantaj cunoasterea limbii engleze, germane. Avantaj : suport din partea conducerii, angajati orientati spre performanta, salarizare atractiva, alte facilitati in functie de implicarea, eficienta dovedita.

Domeniu
Productie
Post oferit
Responsabil Managementul calitatii
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg,Mures, Tarnaveni, Sibiu
Ofertă valabilă până la:
2016-02-07
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, se asigurara pregatire profesionala la standarde ridicate, lucru intr-un colectiv performant, etc.
Salar oferit
negocierea incepe de la 3500 lei.
Alte beneficii
in functie de seriozitarea, implicarea angajatului la locul de munca.
2016-01-07

Sef deprtament tehnic - Mecanic sefOfertă de muncă

Compania angajatoare are un istoric impresionant,este un comerciant de carne lider in Germania si in Europa, iar din anul 2007 presteaza si in Romania. In prezent are un numar de aproximativ 5000 de angajati si afacerea continua sa prospere, suntem mereu orientati spre devoltarea personala si profesionala a personalului angajat si spre satisfacerea clientilor. Post vacant: Sef departament tehnic- Mecanic Sef. Cerinte post: studii superioare ( cu licenta). Specializare: Inginer mecanic, Inginer T.C.M, electromecanic, Inginer automatist. Avantaj cunoasterea limbii engleze, germane. Programul de lucru: de luni- vineri, intr-un schimb, de la ora 8.00- 16.30.

Domeniu
Productie
Post oferit
Sef departament tehnic - Mecanic Sef
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures, Tarnaveni
Ofertă valabilă până la:
2016-02-07
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, se asigurara pregatire profesionala la standarde ridicate, lucru intr-un colectiv performant, etc.
Salar oferit
negociabil la interviu in functie de experienta dvs. profesionala.Salrizare atractiva.
Alte beneficii
pe parcurs, in functie de randamanetul dovedit.
2016-01-07

Senior Mobile DeveloperOfertă de muncă

An exciting opportunity has become available for an experienced Android Developer to join our team at SC .... As an Android Developer, you will be in your element developing complex, standards-based, full-stack, enterprise applications, both for the browser and mobile devices alike, whilst demonstrating a passion to push their boundaries. The key duties of Our Andoid Developer will have demonstrated commercial web development experience. He or she will also have: • Excellent Android development experience of full development lifecycle – from concept to store • Proficiency with tool chains associated with mobile application development • Strong analytical and problem solving skills • Excellent communication skills both written and verbal • Comfortable working with Restful APIs, JSON • Experience with Agile software development methodologies (Scrum/TDD) – desirable • The ability and ambition to make a difference within a fast paced environment. You must be a: • A self-starter • Able to work well as part of a diverse, agile and hard working development team and also on your own initiative. An exciting opportunity has become available for an experienced iOS Developer to join our team at SC..... As an iOS Developer, you will be in your element developing complex, standards-based, full-stack, enterprise applications, both for the browser and mobile devices alike, whilst demonstrating a passion to push their boundaries. Skills required; - 1-3+ Years iOS experience - Ability to demonstrate successful application you have previously launched in the App Store - Proficient with Objective-C (Some swift knowledge is a bonus) - Experience using iOS frameworks such as, Core Data & AV Foundation - Familiar with RESTful APIs to connect iOS applications to back end services. - Knowledge of other web technologies and UI/UX standards - Proficient understanding of code versioning tools (Git) As an iOS Developer, you'll be required to do the following; - Lead the development of their iOS product - Design and build applications for the iOS platform - Collaborate with a team to define, design and ship new features - Help maintain code quality “

Domeniu
IT Software
Post oferit
Senior Mobile Developer
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2017-07-17
Avantaje ofertă
pregatire profesionala, oportunitati de avansare, lucru alaturi de oameni profesionisti
Salar oferit
intre 1000-1700 euro pentru inceput
Alte beneficii
excursii, prime
2016-01-03

Area Sales ManagerOfertă de muncă

Candidatul ideal: - studii superioare tehnice sau economice absolvite - minim 5 ani de experienta in vanzari in domeniul materialelor de constructii - experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii - abilitati puternice de comunicare interpersonala si de negociere - determinare in atingerea si depasirea targetelor de vanzari - bune abilitati de exprimare in scris, de redactarea si sustinere de oferte si/sau prezentari - dorinta de acceptare a schimbarilor, - mare capacitate de adaptare la mediului economic si de afaceri - o puternica orientare spre rezultate - o abordare logica, prompta si eficienta a problemelor zilnice - disponibilitate la deplasari zilnice in teritoriul alocat - cunostinte rezonabile de limba engleza si/sau germana - permis de conducere categoria B Descrierea jobului: - implementarea strategiei de vanzari - initierea de proiecte comerciale pentru atingerea obiectivelor de vanzari - mentinerea portofoliului de clienti actual, dezvoltarea cifrei de afaceri cu acestia - generarea de noi oportunitati de afaceri - evaluarea si calificarea prospectilor conform regulilor interne - dezvoltarea judicioasa a portofoliului de clienti - transmiterea de rapoarte concise si bogate informational catre superiori - actualizarea ritmica a diverselor baze de date in format electronic - monitorizarea atenta a incasarilor Oferta noastra: - angajare in coditiile legii cu salariu fix atractiv - sistem de bonusuri dependent de rezultate - activitate profesionala in sistem “home office” - autoturism de serviciu, calculator laptop, telefon mobil - acces on-line la toate informatiile necesare prin platforma interna de lucru colaborativ Descrierea companiei: Companie multinationala prezenta in Romania cu doua unitati de productie, activa in domeniul materialelor de constructii

Domeniu
Productie
Post oferit
Area Sales Manager
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca,Targu Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-11-23
Avantaje ofertă
pregatire profesionala, oportunitati de avansare, lucru alaturi de oameni profesionisti
Salar oferit
negociabil la interviu
Alte beneficii
avem pachete atractive de bonusare, iar acestea de ofera in functie de implicarea angajatului
2015-10-23

RECEPTIONEROfertă de muncă

SC FORTA L&A SRL recruteaza RECEPTIONER pentru un HOTEL cu totul deosebit din Targu-Mures! Cerinte: - aspect placut, persoana empatica, cunoasterea limbii engleze( avantaj cunoasterea altor limbi straine), studii medii/superioare( avantaj studii in domeniul turismului/serviciilor sau calificare ca si receptioner). Numar posturi: 1 Se ofera: mediu de lucru foarte placut, pregatire profesionala exceptionala, salar fix ( negociabil la interviu) plus alte facilitati în functie de eficienta dovedita. Locul de munca: Targu Mures

Domeniu
Turism/Hotelier
Post oferit
RECPTIONER
Perioadă angajare
90 de zile pe perioada determinata iar ulterior se va face angajare pe perioada nedeterminata
Oraş
Targu Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-10-17
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala, salarizare atractiva
Salar oferit
negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
masa asigurata
2015-09-24

Responsabil asigurarea calitatiiOfertă de muncă

Post – Responsabil- asigurarea calității Sarcini / responsabilități privind: - calitatea produsului, ca rezultat al activităţii productive, la sfârşitul unui flux tehnologic; - calitatea mărfii, ca formă de manifestare a produsului pe piaţă, în raportul de vânzare-cumpărare; - calitatea serviciului, ca rezultat al activităţii productive a oamenilor - instruirea personalului privind asigurarea calității, desfășurarea evaluărilor interne. Cerințe: studii superioare, experiență într-un post similar, cunoașterea limbii engleze.. Competențe necesare pentru ocuparea acestui post: - Asigurarea calitatii proceselor - Elaborarea si implementarea tehnicilor si metodelor de asigurare a calitatii - Organizarea auditurilor calitatii - Realizarea si exploatarea tablourilor de bord ale calitatii - Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii in scopul asigurarii calitatii - Coordonarea activitatilor de masurare si incercare - Coordonarea elaborarii documentatiei sistemului calitatii - Educarea, instruirea si motivarea personalului pentru calitate - Definirea politicii in domeniul calitatii - Stabilirea si imbunatatirea structurii organizatorice Descrierea firmei angajatoare: societatea este activă pe piața din România din anul 2002, prestează în domeniul producției- fabricare produse din material plastic pentru domeniul medical. Se oferă: salar fix negociabil la interviu în funcție de experiența dvs., tichete de masă, asigurarea transportului sau decontarea parțială/totală privind cheltuiala cu transportul la locul de muncă și pregătire profesională continuă.

Domeniu
Productie
Post oferit
Responsabil asigurarea calitatii
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-10-24
Avantaje ofertă
conditii foarte bune de lucru, pregatire profesionala continua, suport din partea conducerii
Salar oferit
Salar fix atractiv si negociabil la interviu in functie de experienta dvs.si de studii, calificari.
Alte beneficii
tichete de masa, transport asigrat sau decontare cheltuieli totale/ partiale - privind transportul la locul locul de munca.
2015-09-24