Responsabil achizitii publice-inginerOfertă de muncă

Candidatul ideal: - Cunoasterea portalului e-licitatie.ro; - Cunostinte temeinice de operare calculator; - Persoana dinamica si responsabila; - Capacitate de lucru individual si in echipa. Descrierea jobului: Titularul postului va avea responsabilitatea de a gestiona si a pregati procesul tehnic de participare la licitatii publice in domeniul constructiilor si instalatiilor: - monitorizare SEAP; - intocmirea documentatiei tehnice; - intocmirea planului calitatii; - solicitarea de oferte din partea potentialilor furnizori de materiale si pastrarea legaturii cu acestia; - responsabil SMI - mentinerea si imbunatatirea sistemului de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala. Descrierea companiei: Societate comerciala ce activeaza in domeniul constructiilor si instalatiilor edilitare.

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
Responsabil achizitii publice-inginer
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Sibiu
Ofertă valabilă până la:
2015-09-15
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, suport din partea conducerii.
Salar oferit
negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
bonusuri in functie de implicarea angajatului
2015-08-13

EconomistOfertă de muncă

Candidatul ideal: - Cunostinte finante-contabilitate, vanzari, operare calculator; - Experienta anterioara in domeniul financiar bancar sau asigurari; - Cunostinte bune de operare MSOffice (Word, Excel); - Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate; - Disponibilitate pentru lucrul in schimburi. Constituie un avantaj: - Studii superioare economice sau tehnice; - Experienta in domeniul financiar / IT / relatii cu clientii / vanzari/ analiza financiara. Descrierea jobului: - Monitorizarea, analiza si evidenta vanzarilor; - Efectuare de activitati de contabilitate primara (inregistrare si rapoarte vanzari, emitere documente fiscale si avize de insotire); - Inregistrare, monitorizare si autorizare tranzactii realizate la punctele de lucru distribuite in teritoriu; - Preluare, prelucrare, transmitere si urmarire comenzil; - Monitorizare limite de credit, stabilire a necesarului de aprovizionat si lansarea comenzi catre furnizori; - Nu presupune deplasari in tara; - Poate presupune activitate desfasurata in schimburi. Beneficii - Salariu competitiv - Oportunitati de promovare si training - Mediu de lucru modern, profesionist, orientat spre performanta - Locatie centrala- Cluj Napoca Descrierea companiei: Companie dinamica, specializata in furnizarea de servicii de tip financiar/asigurari pentru clienti nationali si internationali.

Domeniu
Finante/Contabilitate
Post oferit
Economist
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca
Ofertă valabilă până la:
2015-09-20
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala, salarizare atractiva
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
prime trimestriale in functie de randamentul dovedit!
2015-08-12

Tehnician echipamente calcul si reteleOfertă de muncă

- studii superioare de profil - finalizate; - experienţă minimă de 2 ani in domeniul sistemelor informatice; - experienţă in lucrări de reţelistică: cablare curenti slabi, conectare echipamente, cablare structurată constituie un avantaj; - operare calculator (PC) –Office - avansat; - spirit organizat, perseverent; - capacitate de lucru in echipa; - disponibilitate la program prelungit; - permis conducere cat. B, experienta minim 2 ani. Descrierea jobului: - execută analiza sistemului actual de lucru; - stabilește funcțiile aplicațiilor; - elaborează programele aplicațiilor; - testează programele elaborate; - urmăreşte modul de încărcare a programelor şi analizează rapoartele aplicaţiilor; - creează și întreține bibilioteci de programe de aplicații sau colecții de date pe suporturi de informație; -execută și alte sarcini de întreținere – exploatare a lucrărilor informatice, în vederea obținerii la termen și în condiții de calitate a situațiilor de ieșire. Descrierea companiei: - este o societate cu capital privat românesc ce activează în industria chimică, specializată în fabricarea de Uleiuri Esentiale şi Chimicale Aromatice. Datorită implicării în dezvoltare si diversificare a produselor, societatea este unul dintre principalii jucători pe piata fabricării Uleiurilor Esentiale si Chimicalelor Aromatice din Europa.

Domeniu
Chimie/Biochimie
Post oferit
tehnician echipamente calcul si retele
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Brasov
Ofertă valabilă până la:
2015-09-16
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala, salarizare atractiva
Salar oferit
salar fix negociabil la interviu
Alte beneficii
laptop, telefon,bonuri de masa
2015-08-11

Inginer de serviceOfertă de muncă

Candidatul ideal: Inginerul de service are: studii superioare finalizate cu profil tehnic (automatica, electronica, electrotehnica, mecanica fina, etc.), bune cunostinte teoretice si practice de depanare service pentru diverse echipamente opto-electronice. Este preferat daca are cel putin 12 luni de experienta practica in service/depanare aparatura de masurare optica (fotometre) sau aparatura medicala. Este o persoana meticuloasa, perseverenta, organizata, orientata spre identificarea problemei reale si gasirea de solutii, auto-motivata, energica, rezistenta la stres si efort sustinut, cu bune capacitati de comunicare interumane, dispusa sa lucreze cu norma intreaga si dupa un program prestabilit sau aleatoriu, sa calatoreasca in tara si strainatate, o persoana care isi doreste stabilitate si continuitate in cadrul unei firmei. Descrierea jobului: Inginerul de service desfasoara : - activitati de service (reparatie, revizie si mentenanta) pentru echipamente de laborator clinic (analizoare care functioneaza pe principiul fotometriei) - instalari de echipamente si puneri in functiune pentru echipamente de laborator, instalari de software dedicat - traduceri de documentatii tehnice - asigura suportul tehnic clientilor, utilizatori ai echipamantelor, atat telefonic cat si la sediul acestora - face propuneri pentru incheiarea contractelor de service si umareste derularea acestora - lucreaza sub coordonarea si supervizarea unui manager departament serviceAlte cerinte: - permis de conducere categoria B, cu experienta in conducere si fara antecedente - nivel bun al limbii engleze - cunostinte bune de utilizare PC (software si hardware) - spirit de echipa, caracter onest, persoana responsabila. Firma noastra ofera sansa dezvoltarii profesionale, sustinand dezvoltarea personala prin training-uri si evaluari periodice. Mediul de lucru este propice desfasurarii unei activitati eficiente. Daca crezi ca poti să adaugi un plus de valoare echipei noastre, te asteptam sa ni te alaturi! Descrierea companiei: Societate romaneasca cu capital privat, care activeaza de 20 ani pe piata de distributie a produselor medicale (reactivi si echipamente pentru diagnosticul clinic de laborator).

Domeniu
Transporturi/Distributie/Depozitare
Post oferit
inginer service
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Brasov, Bucuresti
Ofertă valabilă până la:
2015-09-18
Avantaje ofertă
oportunitati financiare considerabile
Salar oferit
salar fix negociabil la interviu
Alte beneficii
comisioane, bonuri de masa, cursuri gratuite
2015-08-11

Responsabil magazinOfertă de muncă

Candidatul ideal: Cautam persoana dinamica, serioasa, cu spirit de initiativa si capabila sa ia decizii in conditii de stres. Cerinte: - Foarte bune abilitati de comunicare si leadeship, - Experienţa in retail (comercializare articole de imbracaminte) sau servicii clienti intr-o poziţie similara - Capacitatea de a motiva echipa pentru depasirea targetelor - Orientare spre performanta si dorinta de continua dezvoltare profesionala - Disponibilitate pentru deplasari interne si externe - Limba engleza la nivel cel putin mediu ( limba italiana reprezinta un plus) . Descrierea jobului: Responsabilitati: - Dezvolta, coordoneaza si motiveaza echipa din subordine in vederea atingerii obiectivelor in concordanta cu strategia de vanzari a brandului; - Asigura un nivel ridicat de servicii in interiorul magazinelor; - Verifica mentinerea standardelor de visual conform cerintelor de brand; - Supravegheaza implementarea activitatilor promotionale in magazin; - Promovarea activa a imaginii si a produselor proprii brandului; - Asigurarea de asistenta si consiliere clientilor in achizitionarea de produse; Oferta: - Programe si cursuri de dezvoltare PROFESIONALA - Mediu de lucru dinamic - Un loc de munca stabil si placut Descrierea companiei- angajatoare: - este o companie ce activeaza in domeniul retail-ului de articole vestimentare. Prin intermediul celor 9 magazine deschise in Romania, comercializeaza produsele a unor cunoscute brand-uri italiene.

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Responsabil magazin
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Bucuresti, Cluj Napoca
Ofertă valabilă până la:
2015-09-17
Avantaje ofertă
oportunitati financiare considerabile
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
masina, laptop, telefon, comisioane, prime anuale, pregatire profesionala
2015-08-11

ConfectioneraOfertă de muncă

SC FORTA L&A SRL recruteaza pentru una dintre firmele colaboratoare, CONFECTIONERE! Cerințe: - experiență în confecții - lucru pe mașini de cusut liniare; - avantaj: calificare in domeniu; - persoană organizată,aptă din punct de vedere medical. Se oferă: - salar fix și bonusuri în funcție de eficiența dovedită; - decontare cheltuieli mijloac de transport în comun; - bonuri de masă; - condiții de lucru foarte bune; - pregătire profesională continuă. Important: se lucrează doar într-un schimb! Se lucrea

Domeniu
Industria Textila/Design vestimentar
Post oferit
Confectionera
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mureș, Ludus
Ofertă valabilă până la:
2015-09-07
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala, salarizare atractiva
Salar oferit
1000-1200 net
Alte beneficii
bonuri de masa, decontare cheltuieli mijloc de transport - comun
2015-07-09

Maistră- confecțiiOfertă de muncă

1 POST DE MAISTRĂ 2. Locul de muncă este în localitatea Ludus, Județul Mureș. Cerințe: calificare în domeniul confecțiilor textile, experiență în domeniu, avantaj ( calificare și experiență ca și maistră), abilități foarte bune de comunicare, coordonare.

Domeniu
Industria Textila/Design vestimentar
Post oferit
Maistra
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Ludus
Ofertă valabilă până la:
2015-09-07
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, suport din partea conducerii.
Salar oferit
2000 net
Alte beneficii
bonuri de masa, decontare cheltuieli mijloc de transport - comun
2015-07-09

Coordonator logistica -distributieOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL recrutăm pentru colaboratorul nostru, un Coordonator logistica-distribuție! Cerințe post: - studii superioare ( profil tehnic: înginer TCM, electromecanic, electrotehnician, proiectant,etc.); - experiență în muncă - preferabil 5 ani! Prezintă avantaj experiența acumulată într-un post similar!; - abilități excelente de comunicare, coordonare, negociere, simț analitic, persoană empatică! Oferim: - oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa tanara si dinamica; - pachet salarial si mediu de lucru atractiv; - diferite bonusuri în funcție de eficiența,loialitatea dovedită; - suport real din partea conducerii! Alte mențiuni: - programul de lucru este de luni-vineri, între orele 8.00-16.30 ( este necesară disponibilitatea la un program prelungit ,in anumite situații); - munca este de birou, în proporție de 85%. Despre companie: - companiia angajatoare are ca obiect de munca proiectarea, producerea si comercializarea de utilaje reciclare pentru colectarea si compactarea deseurilor reciclabile; - oferă solutii eficiente , pe termen lung pentru un management al deseurilor cat mai corect; - oferă service! Colaboratorul nostru prestează in domeniul reciclarii de peste 25 de ani, utilajele acestuia sunt produse in Austria la cele mai inalte standarde si din cele mai bune materiale, drept urmare, ei sunt liderul echipamentelor de reciclare in Romania! Echipa SC FORTA L&A SRL vă urează succes! Asteptăm CV-urile dvs. pe adresa de e-mail : forta@e-munca.ro cu mențiunea privind postul de care sunteți interesat și totodată vă propunem înregistrarea în baza noastră de date - Gratuit, pe pagina de site: www.e-munca.ro.

Domeniu
Ind. de masini/Echipamente/Mecanica si service auto
Post oferit
Coordonator logistica- distributie
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Sighisoara, Tg.Mureș
Ofertă valabilă până la:
2015-07-23
Avantaje ofertă
pregatire profesionala, posibilitati de avansare, pachet salarial atractiv
Salar oferit
2500 net
Alte beneficii
pe masura randamentului dovedit
2015-06-23

Mecanic intretinere si reparatii masini si utilajeOfertă de muncă

SC FORTA L&A SRL recrutează pentru clientul său, Mecanici de întreținere și reparații mașini și utilaje! Cerințe: - calificare ca și mecanic întreținere și reparații mașini și utilaje; - experiență în domeniu, minim 2 ani; - disponibilitate la deplasări în țară; - antialcoolic! Sarcini de lucru: montarea, întreținerea și repararea motoarelor, mașinilor industriale și echipamentelor mecanice. Se oferă: - pregătire profesională continuă; - salar fix atractiv; - diurnă și condiții de cazare bune - pentru deplasări în interes de serviciu; - condiții de muncă foarte bune; - prime anuale și alte stimulente în funcție de eficiența dovedită; - mașină de serviciu( poate fi folosită și în interes propriu). Despre companie: - companiia angajatoare are ca obiect de munca proiectarea, producerea si comercializarea de utilaje reciclare pentru colectarea si compactarea deseurilor reciclabile; - oferă solutii eficiente , pe termen lung pentru un management al deseurilor cat mai corect; - oferă service! Colaboratorul prestează in domeniul reciclarii de peste 25 de ani, utilajele acestuia sunt produse in Austria la cele mai inalte standarde si din cele mai bune materiale, drept urmare ei sunt liderul echipamentelor de reciclare in Romania! Așteptăm cu interes cv-urile dvs., la adresa de e-mail: forta@e-munca.ro Pentru locuri de muncă vă puteți înregistra gratuit în baza noastră de date, pe pagina de site: www.e-munca.ro Echipa Forta L&A SRL vă urează succes!

Domeniu
Ind. de masini/Echipamente/Mecanica si service auto
Post oferit
Mecanic intretinere si reparatii masini si utilaje
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba
Oraş
Sighisoara, Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-07-23
Avantaje ofertă
conditii bune de lucru, mediu de lucru dinamic, munca intr-un colectiv dinamic
Salar oferit
1500- 2000 net, in functie de experienta dumneavoastră!
Alte beneficii
diurna, masina de servciu ( care poate fi folosita si in interes propriu), cazare - in caz de deplasari, prime anuale.
2015-06-23

Director vanzari- TransilvaniaOfertă de muncă

Responsabilităţi: • Deplasări în ţară la agenţiile arondate zonei, pentru a lua măsuri în vederea creşterii vânzărilor şi atingerea targeturilor propuse şi întocmirea unui raport periodic pentru monitorizarea feedback-ului la acţiunile întreprinse; • Infotrip în scopul de a lărgi portofoliul de clienţi; • Corespondenţa dintre sediul central şi celelalte agenţii din ţară şi străinătate; • Atingerea targetului de vânzări lunar; • Creşterea abilităţii agenţiilor, a pregătirii lor astfel încât rezultatele să se reflecte în creşterea vânzărilor; • Ofertarea produselor proprii la clienţii corporate (instituiţii publice, agenţi comerciali, mici companii cu potenţial); ● Gestionarea portofoliul de clienţi şi colaboratori existenţi şi atragerea de noi clienţi şi colaboratori; • Comunicarea zilnică cu agenţiile din subordine şi cu agenţiile colaboratoare etc.; • Parcurgerea zonei deservite să fie efectuată în timp util; fiind obligatorie vizitarea fiecărei agenţii din subordine cel puţin o dată pe lună dar şi a agenţiilor colaboratoare aflate în zona proprie; • Instruirea personalului din agenţiile din subordine cât şi acordarea de asistenţă pentru agenţiile colaboratoare; • Redactarea săptămânală a valorii de vânzări; • Prospectarea pieţei şi descoperirea unor noi zone cu potenţial de clienţi / colaboratori; • Stabilirea necesarului de personal pentru agenţiile din zonele deservite; • Participarea la interviurile de selecţie de personal pentru agenţiile din zonele deservite; • Promovarea intereselor firmei prin participarea la campanii publicitare -are obligaţia de a participa la activităţi de publicitate care au ca principal obiectiv promovarea imaginii firmei şi totodată creşterea vânzărilor; • Organizarea şi susţinerea de evenimente în cadru intern şi pentru clienţii proprii, participarea la târguri, work shop-uri; • Respectarea modelelor de rapoarte stabilite şi termenele de predare. Cerinţe: • Studii superioare • Experienţă profesională: minim 3 ani în domeniu transport/ turism/ vânzări • Cunoştiinţe de operare PC • Abilităţi de lucru în echipă • Capacitate de coordonare, organizare, capacitatea si responsabilitatea de a lua decizii; • Excelente abilitati de comunicare, negociere.

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Director vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca, Sibiu, Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-07-15
Avantaje ofertă
oportunitati financiare considerabile
Salar oferit
negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
masina, laptop, telefon, comisioane, prime anuale, pregatire profesionala
2015-06-15