De ce suntem compania care poate să-ți ofere cele mai bune servicii de pe piață?
Experiența profesională în domeniul Resurselor Umane și plăcerea de a lucra cu oamenii, ne-a adus o serie de realizări profesionale, reușind să consiliem și să plasăm un număr considerabil de persoane în diverse domenii de activitate, în cadrul companiilor colaboratoare. Consilierea angajatorilor în ceea ce privește personalul solicitat, ne-a ajutat să înțelegem pe deplin Profilul Candidatului Ideal, reușind în acest fel să avem satisfacția că persoanele plasate s-au integrat în cadrul companiilor respective și totodată fiind mulțumiți și angajatorii de eficiența persoanelor selectate și plasate de către SC FORTA L&A SRL.
Servicii oferite angajatorilor
Selecţie şi plasare forţă de muncă
- Recrutarea candidatilor presupune identificarea, testarea si evaluarea acestora iar folosind informatiile acumulate reușim să stabilim profilul psiho-profesional, aptitudinile, cerințele si aspirațiile candidaților , acestea fiind comparate cu cerințele și pretențiile dumneavoastră în vederea stabilirii gradului de compatibilitate a părților implicate.
După analiza atentă a candidaților, urmează selecția acestora în urma căreia sunt alese persoanele cele mai potrivite.
-
Candidații vor fi evaluați prin:
- diferite teste profesionale
- interviuri telefonice
- interviuri online
- verificari referinte
Doar candidații care corespund profilului ideal vor fi trimiși la un interviu cu conducerea firmei pe care o administrați.
Vă oferim confidențialitate !
Servicii de coaching
- Life coaching
- Coaching în organizații
- Coaching pentru manageri
- Coaching în afaceri
Life coaching
Life coaching-ul îți oferă ajutorul pentru ca tu să ai parte de cea mai interesantă, eficientă călătorie și anume, CĂLĂTORIA SPRE TINE! Concret, life coaching-ul te ajută:
- să îți dai seama că ai deja tot ce îți trebuie pentru a trăi o viață împlinită;
- să îți descoperi calitățile și resursele;
- să devi cea mai bună versiune a ta și să trăiești cu scopul de a realiza acest ideal;
- să faci alegerile care să te afirme;
- să trăiești o viață echilibrată;
- să îți iei angajamente față de tine și să treci la acțiune;
- să te simți încrezător în tine și entuziasmat cu privire la viitorul tău;
- să îți stabilești obiective și să îți descoperi scopul în viață;
- să îți tratezi eficient provocările pe care ți le oferă viața;
- să treci de obstacole și să îți dorești să te schimbi.
Așadar, dacă vrei să-ți transformi viața și să înveți să fi cocreator al vieții tale, pentru ca să devii mai fericit, mai încrezător și mai puternic, sună la nr. de telefon: 0740.375.911 și vom planifica împreună întâlnirea noastră, pentru această minunată CĂLĂTORIE SPRE TINE!
Coach – Laura Almășan
Coaching în organizații
Printre domeniile în care vă oferim servicii de coaching se numără:- formarea capacității de leadership;
- păstrarea angajațiilor valoroși;
- planificarea succesiunii pentru posturile manageriale;
- asigurarea succesului în urma promovării sau angajării pe un post nou.
Printre beneficiile coachingului asupra companiilor client, sunt:
- îmbunătățirea spiritului de echipă;
- îmbunătățirea relațiilor dintre oameni;
- creșterea satisfacției în muncă;
- diminuarea conflictelor, etc.
Coaching pentru manageri
Coachingul pentru manageri se bazează pe o relație individualizată, unu la unu, menită să-i ajute pe managerii de la nivelul executiv în dezvoltarea lor, în îmbunătățirea eficacității lor profesionale și în creșterea performanței lor în muncă.Câteva arii majore de intervenție, specifice coachingului
- sprijinirea managerului în dobândirea unor noi aptitudini, de care are nevoie pentru a ocupa un nou post, în urma unei schimbări în structura organizațională;
- pregătirea managerului pentru promovare;
- îndrumarea unor mangeri performanți, ale căror personalități și stiluri comportamentale afectează negativ relațiile cu angajații și clienții;
- ajutarea managerilor care doresc să-și dezvolte cariera;
- îndrumarea ulerioară sesiunlor de evaluare la 360 de grade a performanței;
- creșterea capacității managerului de a gestiona organizația ( în domeniul planificării, controlului,formulării viziunii,formării angajaților, etc.);
- îmbunătățirea aptitudinilor psihologice personale ale managerului, în domenii precum autocunoașterea, eficacitatea emoțională, recunoașterea carențelor proprii, a mecanismelor defensive și a convingerilor autorestrictive, etc.;
- îmbunătățirea echilibrului dintre muncă și viața personală a managerului;
- îmbunăățirea aptitudinilor de leadership, management și formare a echipei;
- creșterea eficacității managerului de a lucra în cadrul unei structuri organizaționale în schimbare;
- formarea capacității unui lider de aoferi coaching altor persoane în condiții de tranziție.
Coaching în afaceri
Oferim aceste servicii întreprinzătorilor, companiilor nou înființate , firmele de familie și companiilor mici și mijlocii, cu scopul de a le ajuta să crească și să-și extindă operațiunile.Câteva domenii în care oferim suport prin servicii de coaching în afaceri, sunt următorele:
- întocmirea planurilor de afaceri și marketing;
- coaching pentru vânzări;
- clarificarea direcției viitoare a companiei;
- stabilirea priorității obiectivelor și formularea de strategii pentru îndeplinirea lor în intervalul de timp specificat;
- lucrul cu angajații dificili;
- încurajarea, dezvoltarea și păstrarea angajaților de vârf; abordarea conflictelor, atât din cadrul personalului, cât și cu clienții;
- creșterea satisfacției clienților;
- optimizarea proceseor și sistemelor din companie;
- crearea rețelelor de contacte și lucrul în carul acestora
- identificarea de noi piețe- țintă;
- formarea de aptitudini pentru negociere- atât cu personalul, cât și cu clienții și cumpărătorii;
- managementul timpului;
- abordarea problemelor legate de echilibrul dintre muncă și viață;
- lucrul cu dinamica specifică firmelor de familie.
Training
- tehnici de comunicare;
- tehnici de negociere;
- tehnici de managemetul timpului;
- tehnici de managementul stresului;
- tehnici de soluționarea conflictelor;
- tehnici de a vinde.
Administrare personal & salarizare
-
Serviciul de Administrare Personal presupune Managementul complet de către SC FORTA L&A SRL al:
- dosarelor de angajare, dosarelor de lichidare
- intocmirii fişei postului pentru fiecare angajat
- prelucrării datelor pentru Revisal, transmiterea datelor către ITM, evidența registrului angajaților
- întocmire state de plată
- intocmire contracte colective de munca
- evaluare angajati
- Salarizare
- intocmire state de plata
- centralizatoare
- depunerea declaratiilor
- intocmirea fluturasilor
- rapoarte la timp a informatiilor salariale
- conformitate cu legislatia si adoptarea prompta a modificarilor
- Conformitate cu fiscalitatea si legislatia muncii pentru toate aspectele legate de salarizare
Consiliere privind managementul resurselor umane
-
Managementul performanței
- presupune o abordare strategică și integrată a asigurării succesului de durată în activitatea organizațiilor, prin îmbunătățirea performanței oamenilor care lucrează în ele și prin dezvoltarea capabilităților echipelor și participanților individuali.
-
Managementul recompenselor
- un sistem de recompensare a angajaților cuprinde politicile, practicile și procesele prin care organizația își recompensează angajații în conformitate cu contribuțiile, aptitudinile și competențele lor, precum și valoarea lor pe piață.
-
Tipuri de remunerare:
- salariu de bază
- remunerarea individuală în funcție de performanță
- bonusurile
- stimulentele
- comisioanele
- remunerarea în funcție de vechime
- remunerarea în funcție de competență
- sporurile
- remunerarea în funcție de contribuție
- remunerarea totală( este suma dintre valoarea totală a plăților în bani și valoarea totală a beneficilor primite de angajat)
- RECOMPENSE nefinanciare: reprezintă acele recompense care răspund nevoii oamenilor de împlinire, recunoaștere, responsabilitate, influență și creștere personală
-
Relațiile cu angajații
- managementul resurselor umane urmărește să creeze un climat apt să întrețină relații productive și armonioase prin parteneriate între conducerea managerială și angajați, în care munca în echipă să se poată dezvolta.
-
Organizare posturi și roluri
- managementul resurselor umane ridică permanent întrebări precum: Cine ce face? Cum ar trebui grupate activitățiile?
- împreună vom contribui la procesele de proiectare sau reproiectare organizatorică, deoarece înțelegem și cunoaștem factorii care influențează comportamentul organizațional și suntem în măsură să adoptăm o perspectivă de ansamblu asupra modului în care este organizată interprinderea- perspectivă pe care șefii celorlalte departamente funcționale n-ar putea s-o dobândească decât cu mare greutate.
- organizațiile sunt alcătuite din oameni care muncesc împreună, munca lor presupunând un grad mai mic sau mai mare de cooperare.
-
Soluționarea conflictelor la locul de muncă între patron- angajat(i) și între angajați
- găsirea factorilor determinanți ai conflictelor și implementarea soluților care să ducă la stingerea conflictelor dintre patron-angajat sau între angajați.
Servicii oferite candidaţilor
- Noi, SC FORTA L&A SRL vă oferim SERVICII GRATUITE în ceea ce privește serviciul de selecție oferte de muncă și plasarea dumneavoastră la joburi potrivite!
- ! SC FORTA L&A SRL vă ajută să fiți foarte pregătit și cu aspecte legate despre compania , conducerea firmei și despre postul pentru care urmează să participați la interviu!
- ! Cateva sfaturi privind cum sa va comportati la un interviu...
- ! Să știți cum să vă comportați la un interviu este un lucru esențial!
-
IMAGINAȚI-VĂ ....că vă prezentați la interviu fără să vă fi pregătit deloc sau făcând-o superficial și intervievatorul vă întreabă: Ce știți despre compania noastră?Și atunci
vă dați seama, că în afară de domeniul de activitate și de adresă (fiindcă ați ajuns acolo,nu?, nu puteți răspunde la această întrebare.Cum v-ați simți?
Nu așteptați să fiți întrebat ce știți despre companie. Dacă în timpul interviului găsiți ocazii pentru a spune, de exemplu: vorbesc italiana fluent. Am observat că derulați multe afaceri cu Italia așa că-mi imaginez că italiana mea va fi foarte utilă.Vă veți impresiona intervievatorul prin documentarea pe care ați facut-o și prin competențele dumneavoastră.Cu cât includeți , în timpul interviului, mai multe aspecte relevante despre compania sa, cu atât mai bine.
Mulți intervievatori doresc o a doua opinie despre candidați din partea unuia sau mai multor membri ai echipei lor ( la urma urmelor , ei vor lucra alături de cel care va primi slujba). De aceea, ei pot ruga un membru al echipei să vă aștepte la secretariat, să vă ofere o ceașcă de cafea, ori să vă conducă din secretariat până la camera unde se va desfășura interviul. Cu alte cuvinte, trebuie să faceți o primă impresie cât mai bună asupra tuturor persoanelor pe care le întâlniți- inclusiv asupra secretarei, deoarece nu știți care dintre ele poate să aibă un cuvânt de spus în selecția finală.
-
Ce trebuie să faceți la interviu:
- răspundeți la întrebarea care v-a fost adresată și nu oferiți în mod voluntar informații irelevante;
- păstrați-vă răspunsurile concise și concentrați-vă asupra faptelor, nu asupra opinilor;
- vorbiți clar și încrezător și nu îngăduiți să fiți descurajat;
- reamintiți-vă în mod constant că aveți ceva de vândut și focalizați-vă asupta felului în care puteți să aduceți o contribuție constructivă.
Ce trebuie să nu faceți la un interviu:
- să vă dați mai deștept decât sunteți;
- să mințiți, să vă prefaceți sau să dați răspunsuri evazive;
- să vă pierdeți cumpătul, să vă enervați, să vă panicați;
- să vă criticați foștii angajatori.
-
Pe toată durata interviului adoptați un stil și un ton profesional, adică:
- vorbiți clar;
- nu puneți prea multe întrebări, decât dacă sunteți invitat să o faceți;
- orientați-vă după intervievator în privința tonului general al interviului;
- nu întrebați despre salariu.
Când trebuie să răspundeți:
- nu divagați;
- utilizați exemple;
- adaptați-vă răspunsurile în funcție de cerințele specifice ale slujbei;
- nu mințiți;
- nu vă criticați angajatorul actual.
-
Consiliere în dezvoltare personală & Coaching !
Laura Almășan în calitate de Consilier în dezvoltare personală, Coach & Trainer, te va îndruma să faci pași esențiali pentru a-ți transforma viața!
Programele de Consilierea în devoltarea personală și cele de Coaching, te ghidează spre cea mai interesantă și eficientă călătorie, CĂLĂTORIA SPRE TINE...
Sesiunile de consiliere pentru dezvoltare personală , de coaching, sunt eficiente: în plan personal, în plan professional, în business.
În plan personal:
- Ai nevoie sa explorezi și/sau să rezolvi o situație în care ai nevoie de mai multă claritate, înțelegere sau performanță?
- Te afli la o răscruce în viața privată?
- Îți dorești să te cunoști mai bine ca să devii cel/cea care ți-ai dorit dintotdeauna să fii?
- Vrei să îți îmbunătățești, să îți dezvolți sau sa iti optimizezi relația cu tine si/sau ceilalți?
- Ai o problemă și nu știi ce să faci cu ea?
- Îți cauți misiunea în viață?
În plan profesional:
- Îți cauți direcția în viața profesională sau vrei sa îți optimizezi cariera?
- Ai de făcut alegeri sau de luat decizii și vrei să știi care sunt cele mai potrivite?
- Vrei să îți îmbunătățești sau să îți dezvolți relația cu colegii, cu șefii?
- Ai nevoie de claritate, performanță și optimizare pentru unele aspecte profesionale?
În business:
- Ești antreprenor și vrei să rezolvi anumite probleme, conflicte sau aspecte disfuncționale sau vrei să îți dezvolți afacerea?
- Ai putere de decizie în business și ai nevoie de soluții pentru conflictele dintre departamente, pentru optimizarea proceselor sau pentru performanța în business?
• Daca vrei sa produci cât mai rapid aceste schimbări în viața ta, Investește în tine, pentru că meriți! Contactează-ne chiar acum la numărul de telefon 0740.375.911 și vom programa întâlnirea noastră, pentru a te bucura de servicii profesionale, care vor conduce spre dezvoltarea ta personală.-
Pachete de CONSILIERE IN DEZVOLTARE PERSONALA & COACHING, DISPONIBILE PENTRU ÎNTÂLNIRI 1 LA 1 FAȚĂ ÎN FAȚĂ SAU ONLINE- SKYPE!
- preț 150 lei/ ședință. Durata unei ședințe este de 60 minute.
- pachet 5 ședințe 140/ședință – total 700 lei. Durata unei ședințe este de 60 minute;
- pachet 10 ședințe/ 120 lei/ședință – total investiție 1200 lei. Durata unei ședințe este de 60 minute; La pachetul ales de 10 ședințe vi se oferă în mod GRATUIT o ședință ( 10 + 1 Gratuit)!
-
Preț servicii de Consiliere în dezvoltare personală :
• Consiliere în dezvoltare personală pentru preadolescenți/adolescenți.
Să știți ce locuri de muncă să vă căutați e la fel de important!
Angajatorii sunt de părere că perfecționarea este cheia oricărui interviu încheiat cu Succes!
Slujba la care aspirați necesită să comunicați intervievatorilor ceea ce vă doriți, să reușiți a vă pune în valoare punctele tari și de a avea un răspuns sincer dar potrivit la fiecare întrebare adresată de interviavatori.
Printr-un CV este foarte important să transmiteți angajatorilor imaginea dumneavoastră de perfecționist.
- preț 330 lei/ ședință. Durata unei ședințe este de 60 minute.
- pachet 5 ședințe : 230 /ședință – total 1150 lei. Durata unei ședințe este de 60 minute;
- PACHET 10 ședințe/ 150 lei/ședință – total investiție 1500 lei. Durata unei ședințe este de 60 minute; La pachetul ales de 10 ședințe vi se oferă în mod GRATUIT o ședință
-
Preț servicii de COACHING :
- ( 10 + 1 Gratuit)!