AGENTI DE VANZARIOfertă de muncă

Cerinte: -abilitati de vanzare, atitudine proactiva; -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora; -bune abilitati de comunicare si negociere; -dinamism, persoana motivata,orientata spre rezultate; -persoana organizata; -minim studii medii; -referinte de la ultimul loc de munca; -personalitate deschisa-buna relationare cu potentialii clienti; -permis categoria B minim 2 ani; -experienta in domeniu constituie un avantaj. RESPONSABILITATI / BENEFICII: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliu - COSMETICE. -va contribui la realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea foarte buna a zonei alocate; -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare; -mentinerea relatiei cu clientii de pe zona alocata si gasirea de noi clienti. Oferta (bonusuri, beneficii) -salariu proportional cu performantele profesionale; -mediu de lucru dinamic; -tichete de masa,telefon mobil,autoturism; -posibilitatea dezvoltarii carierei in domeniul vanzarilor

Domeniu
Farmacie/Sanatate
Post oferit
AGENTI DE VANZARI
Perioadă angajare
NEDETERMINATĂ
Oraş
BRASOV
Ofertă valabilă până la:
2012-06-26
Avantaje ofertă
mediu intr-un cadru profesional, pregatire profesionala de calitate,salarizare si bonusuri.
Salar oferit
salar fix( neg. la interviu); comisioane - in functie de realizari
Alte beneficii
masina de serviciu care poate fi folosita si in scop personal
2012-05-03

PROIECTANT INSTALAȚII - sisteme de ventilație , instalații termiceOfertă de muncă

SC FORTA SELECTEAZĂ PROIECTANT INSTALAȚII - SISTEME DE VENTILAȚIE, INSTALAȚII TERMICE, PENTRU FIRMA DE PRESTIGIU CARE ARE CA ȘI OBIECT DE ACTIVITATE IZOLAȚIILE TEHNICE Firma are șantiere în toată țara și în străinătate Societatea execută o gamă largă de izolații tehnice după cum urmează: - izolarea conductelor de răcire, distribuitoarelor, armăturilor, rezervoarelor canalelor de ventilație cu cauciuc elastomeric împotriva formării condensului, - izolarea conductelor de încălzire, distribuitoarelor, rezervoarelor, canalelor de ventilație cu vată minerală pentru evitarea pierderilor de căldură, - protecția izolației conductelor, distribuitoarelor, rezervoarelor, canalelor de ventilație cu tabla de aluminiu, zincată sau inox în funcție de solicitarea beneficiarului, - protecția îzolației conductelor, distribuitoarelor, armăturilor, rezervoarelor, canalelor de ventilație cu tabla de aluminiu, zincată sau inox în funcție de solicitarea beneficiarului, - protecția izolației conductelor, distribuitoarelor, armăturilor, rezervoarelor, canalelor de ventilație cu folie de PVC. Dacă aveți cunoștiințe teoretice și practice cu privire la cele menționate, aveți o șansă reală de a deveni angajatul acestei societăți și să beneficiați de un loc de muncă la o firmă prosperă care vă motivează d. p.d.v. salarial. CERINTE : 1. SPECIALIZAREA PROIECTANT INSTALATII 2. EXPERIENȚĂ în domeniul sistemelor de ventilație și a instalațiilor termice- preferabil 5 ani 3. Cunoștiițe de AUTOCAD 4. Selectăm candidați pentru acest post din toată țară, în principal candidați din jud. CLUJ-NAPOCA și TG-MURES. SUCCES!

Domeniu
Proiectare civila/Proiectare industriala
Post oferit
PROIECTANT INSTALAȚII - cu experiență în sistemele de ventilație și a instalațiilor termice
Perioadă angajare
nedetrminata
Oraş
CLUJ NAPOCA
Ofertă valabilă până la:
2012-03-25
Avantaje ofertă
SALARIZARE
Salar oferit
NEGOCIABIL 700 EURO
Alte beneficii
IN FUNCTIE DE SERIOZITATEA SI PROFESIONALISMUL CANDIDATULUI
2012-04-28

INGINER OFERTAREOfertă de muncă

Cerinte:, Studii superioare, permis auto, exp. intr-un post similar. Aptitudini:organizatorice. Abilitati: de comunicare, negociere. Atitudine: pozitiva, prestanta.

Domeniu
Toate domeniile
Post oferit
INGINER OFERTARE
Perioadă angajare
Oraş
Ofertă valabilă până la:
0000-00-00
Avantaje ofertă
Salar oferit
Alte beneficii
2012-04-28

SECRETARAOfertă de muncă

Studii medii in domeniul economic. Limbi straine: maghiara si engleza nivel mediu. Prezenta placuta.

Domeniu
Resurse Umane/Psihologie
Post oferit
SECRETARA
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
TG-MURES
Ofertă valabilă până la:
2012-05-17
Avantaje ofertă
conditii bune de munca, atmosfera placuta, pregatire profesionala.
Salar oferit
Negociabil la interviu
Alte beneficii
prime anuale.
2012-04-25

BARMANEOfertă de muncă

BARMANE CU EXPERINTA IN DOMENIU

Domeniu
Restaurant/Food Service/Catering
Post oferit
BARMANA
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg-Mures
Ofertă valabilă până la:
2012-06-29
Avantaje ofertă
salar, program, conditii de munca bune
Salar oferit
700 net cu posibilitati de negociere pe parcurs
Alte beneficii
2012-04-02

OPERATORI PE MASINI DE FORATOfertă de muncă

FORAJE POMPE / POMPE DE CALDURA

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
OPERATOR PE MASINI DE FORAT
Perioadă angajare
NEDETRMINATĂ
Oraş
CLUJ NAPOCA
Ofertă valabilă până la:
2012-05-02
Avantaje ofertă
firma prospera, conditii bune, suportul conducerii
Salar oferit
negociabil
Alte beneficii
diurna, bonusuri, etc.
2012-03-13

OSPATAREOfertă de muncă

OSPATARE CU EXPERIENTA

Domeniu
Restaurant/Food Service/Catering
Post oferit
OSPATARA
Perioadă angajare
determinata - de sezon
Oraş
Tg-Mures
Ofertă valabilă până la:
2012-05-06
Avantaje ofertă
programul, salariul, posibilitati de castig mai mare in functie de amabilitatea cu care serviti clientii
Salar oferit
700 net
Alte beneficii
negociabile
2012-03-13

ANALIST RAPORTAREOfertă de muncă

Domeniul firmei angajatoare: comercializarea in reteaua de magazine proprii de produse textile si incaltaminte. Descrierea posturilor: Activitatea se desfasoara in judetele: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Tg-Mures. Viitorul angajat va face parte din departamentul de achizitii si se va ocupa in principal de evaluarea si analiza stocurilor si al vanzarilor. Atributii: - Realizeaza rapoarte si analize de date, analizeaza si integreaza datele existente in vederea furnizarii unor concluzii intuitive si interpretari relevante - Defineste si recomanda planuri de achizitie si optimizare a stocurilor - Recomanda stabilirea de noi metode de raportare sau modificarea celor existente pentru a imbunatati modul de interpretare a rezultatelor - Ofera suport pentru dezvoltarea de noi rapoarte sau analize punctuale - Se asigura de acuratetea datelor folosite in toate rapoartele - Furnizeaza rapoarte si analize ca suport in luarea deciziilor, consolidand si sintetizand informatiile conform scopului analizei; face recomandari si stabileste masuri in vederea cresterii vanzarilor si imbunatatirii achizitiilor - Asigura o colaborare stransa cu departamentele de achizitii si logistica marfa pentru a facilita rezolvarea problemelor ce pun in risc cererile de vanzare - Analizeaza intregul proces de vanzare si identifica oportunitatile de imbunatatire a vanzarilor - Creaza noi rapoarte in functie de cerintele departamentelor de achizitii si logistica marfa si defineste cerinte de automatizare a rapoartelor frecvente - Colaboreaza cu departamentele de achizitii si logistica stocuri in vederea identificarii cerintelor si a transpunerii acestora in rapoarte si analize relevante - Analizeaza datele existente si identifica tendinte si oportunitati - Verifica si mentine integritatea datelor existente, gaseste si raporteaza eventuale inconsistente in privinta datelor colaborand cu departamentul de IT in privinta rezolvarii acestora Cerinte: - Studii superioare de lunga durata: economice / tehnice sau de alta specialitate - Cunostinte Excel nivel mediu - avansat - Cunostinte limbaje de programare SQL constituie un avantaj - Capacitate de analiza, documentare, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor - Spirit de observatie - Capacitate de decizie - Initiativa - Disponibilitate si flexibilitate la program prelungit

Domeniu
Achizitii/Logistica/Aprovizionare
Post oferit
ANALIST RAPORTARE
Perioadă angajare
NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Brasov, Tg-Mures
Ofertă valabilă până la:
2012-07-29
Avantaje ofertă
oportunitati pentru o cariera de succes, pregatire profesionala continua, echipe tinere- competitive!
Salar oferit
Negociabil la interviu
Alte beneficii
telefon mobil, masina de serviciu
2012-03-07

ȘEF ȘANTIER ( pentru lucrări de demolări).Ofertă de muncă

1.Cerinte privind ocuparea postului: Experienţă relevantă în domeniul construcţiilor. Capacitate de a duce la îndeplinire toate aspectele legate de managementul proiectului, capabil să dezvolte un sistem, să formeze şi să motiveze echipa. Experienţă tehnică şi profesională: înţelege strategia companiei, politica şi procedurile care trebuie urmate şi aplicate pentru atingerea scopului final; capacitate de a îndeplini sarcinile parţiale şi totale; capacitate de management financiar pentru a atinge un nivel performant al indicilor economici; capacitate de a lucra cu pachete performante de raportare. Performanţe manageriale şi organizaţionale: stabilirea etapelor/ obiectivelor intermediare, planificarea etapelor, controlul costurilor, setarea clară a priorităţilor, motivarea managerilor subordonaţi pentru a îndeplini sarcinile care le-au fost încredinţate; capacitate de a delega. Leadership: îşi asumă responsabilitatea pentru performanţa managerilor subordonaţi: îi conduce şi motivează echipa pentru atingerea obiectivelor propuse. Îmbunătăţeşte comunicarea în cadrul echipei. Gândire analitică şi mentalitatea capabilă să rezolve problemele într-un mod optim, pornind pe căi logice şi rezonabile. Creativitate şi inovare: capacitatea de a analiza în permanenţă etapele şi de a găsi mereu soluţii mai bune pentru rezolvarea problemelor. Gândire creativă: identifică similarităţi şi conexiuni între situaţiile care apar pe parcursul dezvoltării activităţii. Caută în permanenţă noi soluţii mai eficiente. Capacităţi de comunicare şi interrelaţionare personală. Orientare către client: concentrează efortul, resursele umane şi materiale pe realizarea obiectivelor propuse în interesul clientului; pe parcursul activităţii sale este călăuzit de necesităţile şi dorinţele clientului, de dorinţa de a crea valoare adăugată. Capabil să construiască o reţea de contacte de afaceri care să contribuie la succesul întreprinderii. Capabil să îşi instruiască şi să-şi asiste personalul din subordine pentru ducerea la bun sfârşit a obiectivului propus. Abilităţi de negociere şi comunicare Studii medii 2.Relatii: Ierarhice: - se subordonează directorului general Relaţii funcţionale: cu angajaţii celorlalte departamente Inlocuire: - inlocuieste pe: este inlocuit de: 3.Scopul postului: dezvolta, administrează, conduce şi duce la îndeplinire proiecte, pornind de la stadiul de propunere până la nivelul de îndeplinire a profitului propus a termenelor de execuţie, a standardelor de calitate şi pentru atingerea unui nivel superior al satisfacţiei beneficiarului final/ clientului. produce, actualizează şi monitorizează etapele proiectului şi bugetul acestuia; pregăteşte, procesează şi asamblează documentaţiile pentru autorizaţii şi avize; coordonează activitatea dintre departamentele companiei, dar şi cu contractorii şi subcontractorii cu care compania trebuie să lucreze. 6. Atributii, lucrari, sarcini: Raspunde de realizarea lucrarilor de constructii sau dupa caz de instalatii, montaj in cadrul santierelor de lucru Asigura realizarea programelor operative de lucru Organizeaza fiecare loc de munca, repartizeaza lucrarile pe formatii de lucru sau pe echipe si pe executanti, supravegheaza executia lucrarilor pe tot timpul programului de lucru Ia masuri pentru indeplinirea normelor si graficului de lucru Ia in primire materialele asigurate si le distribuie Asigura la punctul de lucru , fise tehnologice, proceduri , desene si alte documentatii Raspunde de incadrarea in normele de consum de materiale , combustibili si energie eliberand bonurile de consum Asigura exploatarea , imtretinerea uneltelor si a utilajelor Raspunde de respectarea riguroasa a tehnologiilor de executie , controland calitatea lucrarilor Raspunde de instruirea muncitorilor privind calitatea lucrarilor, conservarea calitatii materialelor in timpul manipularii si depozitarii , folosirea completa a zilei de lucru Asigura dipozitivele de securitate a muncii , a echipamentelor de protectie , opreste lucrul in caz de pericol, asigura primul ajutor in caz de accident si anunta organele superioare Respecta Standardul ISO 9001, procedurile operationale si de sistem Respecta procedurile tehnice de executie Managementul proiectului Implementează procesul de dezvoltare a proiectului , întocmeşte şi pregăteşte contractele, registrele şi toată documentaţia necesară pentru a lansa proiectul de construcţie pornind de la fazele iniţiale şi implementând direcţiile şi etapele principale ale dezvoltării proiectului. Realizează o calculaţie de cost detaliată şi riguroasă ţinând cont atât de resursele umane cât şi de resursele materiale necesare fiecărei etape. Realizează întâlniri regulate atât cu beneficiarii sau reprezentanţii acestora, cât şi cu inginerii proiectanţi desemnaţi de contractori/ subcontractori. Organizează licitaţii pentru a identifica subcontractorii cei mai buni pentru derularea etapelor proiectului. Asigură existenţa materiilor prime care trebuie livrate în timp util, în coordonare cu Directorul General Adjunct. Supervizează activitatea directorilor de proiecte pe perioada construcţiei, în coordonare cu Directorul General Adjunct. Dezvoltă şi aprobă toate modificările necesare de comenzi şi de costuri în conformitate cu cerinţele actuale de la faţa locului. Supervizează întocmirea rapoartelor de costuri. Se asigură că toate problemele ivite pe parcursul derulării proiectului sunt rezolvate în cele mai bune condiţii, în cel mai scurt timp şi cu cele mai mici costuri. Identifică şi implementează procesele şi procedurile din echipele pe care le coordonează, astfel încât toate priorităţile sunt tratate corespunzător şi termenele intermediare ale lucrărilor sunt duse la bun sfârşit în condiţii de calitate superioară a muncii. Coordonează resursele şi activităţile pentru a minimiza la maximum costurile şi pentru a mări productivitatea. Identifică şi rezolvă problemele care apar pe parcurs. Raportarea Pregăteşte în fiecare lună rapoartele de lucru înlăuntrul termenelor stabilite (grafice de lucru, determinarea măsurabilităţii avansării în lucru, modificări de comenzi, grafice de plăţi, controlul costurilor şi supravegherea bugetului, supervizarea corespondenţei comerciale/ contractuale. Prepară în fiecare lună rapoartele necesare pentru conducerea unităţii, prepară schiţa şi forma finală a proiectului, precum şi graficele intermediare de realizarea a etapelor de construcţie pentru a se asigura facturarea/ încasarea corespunzătoare pe etape de proiect. Pregăteşte şi previzionează din timp orice modificare a etapelor de desfăşurare a proiectului. Managementul resurselor umane Participă la recrutarea şi instruirea personalului din subordine. Administrează personalul muncitor (puterea de muncă şi echipamentul din dotare) şi coordonează directorii de proiecte. Direcţionează şi menţine disciplina directorilor de proiecte, a inginerilor proiectanţi şi constructori pe toată desfăşurarea etapelor de construcţie . Imprimă spiritul de echipă şi de colaborare; evaluează membrii echipelor, consiliază alegerea soluţiilor pentru problemele ivite. Evaluează performanţele membrilor echipei, apreciază productivitatea şi calitatea muncii depuse. Facilitează comunicarea internă, graficul de şedinţe de evaluare, motivarea individuală şi sudarea echipei. Protecţia muncii/ Calitatea Coordonează activitatea managerilor de calitate şi de protecţia muncii pe parcursul tuturor etapelor proiectului. 7.Limite de competenta: Informeaza seful direct de toate aspectele intervenite in domeniul de activitate. 8. Alte responsabilitati: raspunde material, disciplinar, contraventional sau penal, dupa caz, potrivit reglementarilor in vigoare, pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a sarcinilor de serviciu. raspunde in fata sefilor ierarhici superiori pentru activitatea desfasurata si calitatea lucrarilor intocmite, disciplina in munca si folosirea integrala si eficienta a timpului de munca. respecta regulile de SSM si P.S.I.. respecta R.O.I. al societatii se prezinta la serviciu conform programului contactului colectiv de munca (CCM) sa respecte programul de munca conform CCM sa anunte intentia de a pleca in concediu de odihna in prealabil cu cel putin 15 zile calendaristice 9. Obligatii pe linie de protectia muncii: sa foloseasca hainele si echipamentele de protectia muncii prescrise sa participe la instructajul de SSM si PSI lunar sau de cate ori este necesar la schimbarea locului de munca sa foloseasca instalatille puse in folosire pentru igiena corporala 10. Criteriile de evaluare a realizării obiectivelor de performanţă sunt: 1.Calitatea lucrarilor Executarea corecta a sarcinilor conform instructiunilor, normativelor si procedurilor 2.Randamentul în muncă Productivitate; Ritm de lucru; Indeplinirea volumului de muncă stabilit. 3.Cunoştinţe şi aptitudini Experienţă; Cunoştinţe şi deprinderi profesionale necesare funcţiei. 4.Adaptare profesională Adaptare la condiţii noi şi lucrări noi; Durata însuşirii. 5.Autoperfecţionare/ Creativitate Interesat de ideile “noi” 6.Spirit de iniţiativă Insuşirea de a începe şi a efectua lucrări fără comandă sau sprijin din afară. 7.Disciplină Respectarea sarcinilor trasate; Increderea inspirata; Absenţe, întarzieri. 8.Integrare în colectiv/ Colaborare Cooperarea cu ceilalţi; Munca în echipă 9.Comportament etic Tact, simţ al măsurii în comportament; Tinută, fel de a fi, de a se comporta. Nerespectarea obligatiilor prevazute în fişa postului şi contractul individual de muncǎ constituie abatere disciplinarǎ şi se sancţioneazǎ conform Legii 53/2003- Codul Muncii. Nota:Prezentele sarcini stabilite prin fisa postului nu sunt limitate, putand fi completate prin ordine, instructiuni, decizii, etc in functie de nevoile productiei chiar cu alte sarcini de durata mai scurta sau indelungata.

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
ȘEF ȘANTIER - pt.lucrări de demolări
Perioadă angajare
nedeterminată
Oraş
CLUJ NAPOCA
Ofertă valabilă până la:
2011-12-23
Avantaje ofertă
FIRMĂ PROSPERĂ- sigranța locului de muncă, salarizare atractivă, posibilități de avansare.
Salar oferit
3500-4000 lei net
Alte beneficii
in funcție de eficiența dovedită
2011-12-06

ELECTRICIANOfertă de muncă

Supravegherea unui sitem de ventilație automatizat și la nevoie remedierea problemelor care apar. Ceințe: studii în domeniul electri sau automatizari.Studii medii sau superioare, cunoștințe de operare calculator. Abilități : de organizare, memorie auditivă și vizuală, receptivitate.

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
ELECTRICIAN
Perioadă angajare
NEDETERMINATĂ
Oraş
TG-MUREȘ
Ofertă valabilă până la:
2012-11-28
Avantaje ofertă
PREGĂTIRE PROFESIONALĂ, SALARIZARE, CONDIȚII BUNE DE LUCRU, SUPORT TEHNIC.
Salar oferit
1200 NET - negociabil
Alte beneficii
bonusuri în funcție de seriozitatea dovedită, de promptitudine!
2011-10-28