Reglor injectii mase plasticeOfertă de muncă

Responsabilitati •Respectarea planificarii comenzilor de lucru; •Montarea si demontarea matritelor de injectie; •Setarea, optimizarea si urmarirea parametrilor de lucru ai masinilor de injectie si a robotilor acestora; •Efectuarea programului de mentenanta saptamanala a masinilor de injectie, a robotilor de manipulare precum si a periferiilor acestora, respectiv: aparate temperare matrite, mori de macinat, dispozitive specifice. Profil candidat •Minim 3 ani experienta in injectarea maselor plastice sub presiune; •Experienta in masini de injectie 2K reprezinta un avantaj; •Cunostinte generale ale materialelor termoplaste; •Cunostinte generale de mecanica, hidraulica, pneumatica; •Cunostinte avansate de desen tehnic, manuire dispozitive (aparate) de masura si control; •Cunostinte tehnice de specialitate: programare roboti (Geiger, Multilift H, Select, Angus Picker, Kraus Maffei); •Cunostinte lb. engleza / germana scris, vorbit - reprezinta un avantaj; •Abilitati de comunicare; •Abilitati de analiza; •Competente de detectare probleme si initiere solutii; •Capacitate de interventie rapida in rezolvarea de probleme.

Domeniu
Productie
Post oferit
Reglor injectii mase plastice
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Sibiu
Ofertă valabilă până la:
2015-07-15
Avantaje ofertă
conditii placute de lucru, pregatire profesionala
Salar oferit
fix , negociabil la interviu
Alte beneficii
bonuri de masa, decontare cheltuieli mijloc de transport - comun
2015-06-15

Director economicOfertă de muncă

Cerintele postului: • Experiență minim 3 ani intr-o poziție de management financiar-contabil, supervizare contabilă si/sau coordonare departament financiar contabil, controlling • Studii superioare economice, • Expert in analiza financiara si de risc financiar • Cunostinte aprofundate de legislație financiar- contabila • Fluenta in vorbirea limbii engleze (necesara in gestionarea relatiei cu clientii externi ai companiei) Responsabilitatile de baza ale postului: Financiar – Contabilitate - Controlling: • Organizarea si reorganizarea departamentului si a activitatilor financiar contabile din companie • Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L) • Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei prin introducerea tablourilor de board (business analisys) • Livrarea la timp a inregistrarilor financiar contabile catre actionari • Inventarierea si gestionarea patrimoniului companiei in conformitate cu nevoile interne si externe ale companiei Managementul fluxului de incasari si plati, strategii de optimizare. • Gestionarea relatiei cu bancile si furnizorii prin reducerea costurilor relatiei de colaborare • Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei • Consultanta in management financiar – contabil – controlling, pentru bordul director al companiei si in special pentru directorul general al companiei. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu directorul general al companiei, a directiilor strategice de actiune cu privire la: § Gestionarea si controlul patrimoniului companiei § Controlul indicatorilor de business § Controlului costurilor aferente activitatii companiei § Previzionarea activitatilor si actiunilor de baza ale companiei in vederea realizarii obiectivelor fundamentale ce trebuie realizate • Gestionarea performantelor membrilor echipei din departamentul coordonat

Domeniu
Industria Textila/Design vestimentar
Post oferit
Director economic
Perioadă angajare
nedeterminata cu perioada de proba 3 luni
Oraş
Bucuresti
Ofertă valabilă până la:
2015-07-15
Avantaje ofertă
oportunitati financiare considerabile, mediu de lucru placut si indr-un cadru cu adevarat profesional!
Salar oferit
negociabil la interviu
Alte beneficii
masina de serviciu, diurne, pregatire profesionala in strainatate
2015-06-15

Reprezentant vanzariOfertă de muncă

Candidatul ideal: - Studii medii/superioare; - Experienta in vanzari in domeniul farmaceutic (relatia cu farmaciile); - Cunoasterea pietei farmaciilor din zona alocata si a produselor farmaceutice constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si ascultare, negociere si persuasiune, prezentare si lucru in echipa; - Dinamism si abilitati de lucru cu termene limita; - Proactivitate, seriozitate, constiinciozitate si promptitudine in indeplinirea activitatii profesionale; - Cunostinte avansate de operare PC (MS Office: EXCEL, WORD); - Carnet conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari si la program flexibil de munca. Descrierea jobului: - Implementarea politicii comerciale a companiei; - Vanzarea de medicamente, materiale sanitare pe segmentul retail in zona alocata; - Promovarea imaginii companiei in reteaua clientilor din zona alocata; - Desfasurarea activitatilor de atragere de noi clienti; - Urmarirea incasarilor de la clientii din zona alocata si scaderea creantelor. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu. Descrierea companiei: Firma angajatoare este : -una dintre liderii nationali ai pietei farmaceutice romanesti in importul si distributia de produse farmaceutice, aparatura si intrumentar medical. - a jucat permanent un rol de deschizator de drumuri in industria farmaceutica, momentele importante din istoria firmei fiind puncte de reper pentru piata romaneasca in ansamblul ei. Filosofia noastra este de a promova inovatia si profesionalismul pentru crearea unui mediu mai bun si mai sanatos pentru oameni, iar prin respectul pe care il aratam partenerilor nostri, adaugam valoare companiei.

Domeniu
Farmacie/Sanatate
Post oferit
Reprezentant vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-07-09
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, suport din partea conducerii, comisioane , pregatire profesionala.
Salar oferit
fix , negociabil
Alte beneficii
2015-06-09

Director vanzariOfertă de muncă

Recrutam pentru o firma de prestigiu din Tg.Mures, Director Vanzari!. Activitatea firmei angajatoare este comertul cu ridicata ( distributie produse alimentare pe raza judetului Mures). Atributii: - coordonarea echipei de de vanzari, realizarea unei bune functionari in acest departament, - promoveaza imaginea firmei - dezvolta, mentine si extinde reteaua de clienti pe intreg judetul Mures, - consilierea agentilor de vanzari pe care ii are in subordine, - solutionarea sesizarilor, reclamatiilor venite de la clienti ( daca acestea nu au putut fi rezolvate de catre agentii de vanzari), - sa organizeze programul agentilor de vanzari, astfel incat acestia sa poata da randamentul potrivit, corespunzator politicii firmei. - sa ajute echipa pe care o are in subordine pt. ca ei sa fie eficienti si sa aiba motivatia permanenta de a se dezvolta profesional si nu in ultimul rand, de a avea mereu si satisfactia financiara.

Domeniu
Transporturi/Distributie/Depozitare
Post oferit
Director vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-06-29
Avantaje ofertă
lucru in cadru unei firme prospere, posibilitatea unui castig cu adevarat atractiv, suport din partea conducerii, dezvoltare profesionala continua.
Salar oferit
Salar fix atractiv si negociabil la interviu in functie de experienta dvs. intr-un post similar acestuia.
Alte beneficii
procent lunar din vanzari, masina de serviciu, telefon, calculator, prime.
2015-05-29

Reprezentant vanzariOfertă de muncă

Candidatul ideal: Cerinte •experienta in vanzari - min. 2 ani; experienta in FMCG constituie avantaj •experienta cu retelele locale de magazine constituie avantaj •cunostinte despre vanzarea in regim de retail •cunostinte despre standarde de mercantizare, implementare promotii, raportare in vanzari •cunoasterea zonei si clientilor din zona Gorj Descrierea jobului: Atributiile postului •vanzarea produselor din portofoliul companiei in vederea atingerii obiectivelor de vanzari •mercantizarea produselor companiei •implementarea promotiilor si materialelor publicitare •incasarea contravalorii marfii •rapoarte conform procedurilor interne Compania angajatoare activeaza in domeniul productiei de lactate!

Domeniu
Productie
Post oferit
Reprezentant vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Craiova, Dolj, Bucuresti
Ofertă valabilă până la:
2015-06-29
Avantaje ofertă
posibilitati de castig cu adevarat atractive
Salar oferit
fix
Alte beneficii
comisioane din realizari, bonuri de masa, masina de serviciu, telefon, laptop, pregatire profesionala
2015-05-29

Reprezentant vanzari serviciiOfertă de muncă

Candidatul ideal: - experienta in vanzari (produse si servicii) catre clienti business, - studii superioare absolvite sau student in an terminal, cursuri ID, - permis de conducere, categoria B, - cunostinte MS Office (Word, Excel), - bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta agreabila, - capacitate de asimilare rapida, respectarea deadline-urilor, - persoana dinamica, cu initiativa si orientata catre rezultate. Descrierea jobului: - prospectarea si identificarea de noi clienti (birou si teren), - promovarea imaginii si serviciilor companiei, - negocierea si incheierea de contracte pe termen lung, - mentinerea unor relatii profesionale apropiate cu clientii din portofoliul sau. Se ofera: - salariu fix, bonuri de masa si bonusuri din vanzari; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - training adecvat cerintelor din piata romaneasca.

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Reprezentant vanzari servicii
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures, Cluj Napoca
Ofertă valabilă până la:
2015-06-17
Avantaje ofertă
lucru in cadru unei firme prospere, posibilitatea unui castig cu adevarat atractiv, suport din partea conducerii, dezvoltare profesionala continua.
Salar oferit
salar fix
Alte beneficii
comisioane din vanzari, masina de serviciu, laptop, telefon.
2015-05-29

Agent vanzariOfertă de muncă

Candidatul ideal: - excelente abilități de organizare și comunicare - abilități de întreținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții - permis de conducere categoria B, disponibilitate la deplasări - cunoașterea lb. engleze la nivel mediu/avansat Constituie avantaj : - studii superioare tehnice - experiență în domeniul vânzărilor de utilaje agricole si forestiere - cunoașterea uneia dintre lb. străine: spaniolă, germană, rusă Descrierea jobului: - implementarea strategiei companiei și promovarea produselor acesteia - realizarea targetul de vânzări pe zona alocata - creșterea numărului de clienți și menținerea relațiilor cu clienții existenți - urmărirea derularii contractelor comerciale - realizarea și asigurarea unui sistem eficient și facil de comunicare/raportare cu/către managementul comapaniei Descrierea companiei: compania are o experienta de peste 60 de ani in construcția de mașini si utilaje destinate industriei forestiere si agricole.

Domeniu
Productie
Post oferit
Agent de vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Targu Mures, Reghin
Ofertă valabilă până la:
2015-06-20
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, posibilitati de avansare in functie de ambitia, eficienta dovedita, lucru intr-un mediu competitiv
Salar oferit
Salar fix atractiv si negociabil la interviu in functie de experienta dvs.in vanzari
Alte beneficii
masina, laptop, telefon, comisioane, prime anuale, pregatire profesionala
2015-05-20

ECONOMISTOfertă de muncă

Candidatul ideal: Cerințe - cunoştinţe limba engleză - nivel mediu; - cunoştinţe limba germană - reprezintă un avantaj; - studii superioare finalizate- profil economic; - cunoştinţe de operare PC; - experiență anterioară in conducerea contabilității, inclusiv relația cu autoritățile locale; - capacitate de muncă in echipă; - persoană serioasă, flexibilă, adaptabilă, dornică de a acumula cunoştinţe noi; - experiență in raportări externe / bilanț grup de firme; - disponibilitate la deplasări in străinătate (Germania, Elveția) atunci cand este cazul; Descrierea jobului: Descrierea Postului: - evidenţa contabilă generală conform legislaţiei in vigoare; - intocmirea documentelor contabile primare; - evidenţa clienţilor şi furnizorilor; - evidență achiziții, menținerea legăturii cu furnizorii; - calcul şi evidenţă salarii, intocmire declaraţii aferente salariilor; - intocmirea de rapoarte specifice lunare/anuale pentru partenerii externi ai companiei; - asigurarea evidenţei documentelor, gestionarea şi organizarea corespondenţei; - participarea la inventarierile lunare/ anuale; - reprezintă compania in relația cu partenerii companiei și reprezentanții autorităților; Oferta (bonusuri, beneficii) - angajare pe perioadă determinată 3-6 luni, considerate perioadă de probă, cu posibilitatea prelungirii pe perioadă nedeterminată; - un pachet salarial corelat cu performanţa in muncă; - mediu de lucru plăcut şi profesionist; - posibilitatea unei cariere in cadrul unei companii dinamice.

Domeniu
Ind. de masini/Echipamente/Mecanica si service auto
Post oferit
Economist
Perioadă angajare
determinata cu posibilitate de prelungire in functie de ambitia ta profesionala..
Oraş
Bistrita
Ofertă valabilă până la:
2015-05-22
Avantaje ofertă
pregatire profesionala continua atat in tara cat si in strainatate, salarizare atractiva
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
bonusuri in functie de implicarea angajatului
2015-04-22

Reprezentant vanzariOfertă de muncă

Candidatul ideal: - experienta in vanzari - studii minim medii si training-uri in vanzari - abilitati de convingere si negociere - aspect placut,ingrijit - abilitati dezvoltate de comunicare - sa se adapteze uşor în funcţie de situaţie şi sa fie deschis către noi idei - sa-si cunoasca punctele forte ,creativ si spontan Reprezinta avantaj in procesul de selectie detinerea unui autoturism personal si disponibilitatea folosirii acestuia in interes de serviciu. Descrierea jobului: Descrierea jobului: Obiectivul postului : - realizarea în zona repartizată a volumelor de vânzări , a obiectivelor primite şi încasarea contravalorii facturilor. - dezvoltă şi menţine baza de clienţi în zona pe care o administrează; - depune eforturi zilnice pentru a atinge standardele impuse de companie; - vinde produsele companiei, conform obiectivelor de volum /an/lună; - se asigură de respectarea în întregime a politicii comerciale a companiei. Descrierea companiei: Descrierea companiei: Suntem o companie naţionala, avem ca obiect de activitate comertul cu accesorii de zugravit si unelte de mana pt constructii , importatori directi , pe o gama de produse din Cehia, Polonia, etc.

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Reprezentant vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Targu Mures, Cluj Napoca
Ofertă valabilă până la:
2015-04-07
Avantaje ofertă
conditii bune de lucru, mediu de lucru dinamic, munca intr-un colectiv dinamic
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
comisioane din sumele incasate, masina de serviciu, telefon, bonus de performanta anual!
2015-03-24

FacturistOfertă de muncă

Candidatul ideal: • Experienta în domeniul vânzarilor / gestionare marfa / vanzare in regim de magazin • Cunostinte tehnice din domeniul instalatiilor • Cunostinte de operare PC, facturare Winmentor • Excelente abilitati de comunicare • Initiative si ingeniozitate în rezolvarea situatiilor inedite • Permis de conducere categoria B. • Serios, responsabil, ordonat Descrierea jobului: Se ofera : • Pachet salarial atractiv • Posibilitati de afirmare în cadrul firmei • Telefon Descrierea companiei: Incepand din 2001 societatea angajatoare ofera solutii inovatoare in domeniul instalatiilor pentru constructii, infrastructura, energie si mediu, specializandu-se in promovarea si implementarea sistemelor de materiale si echipamente de instalatii. Constanta in ascensiune datorata perseverentei in piata reprezinta o carateristica definitorie societatii.

Domeniu
Constructii/Instalatii/Amenajari
Post oferit
Facturist
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Cluj Napoca, Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2015-04-07
Avantaje ofertă
pregatire profesionala, posibilitati de avansare, pachet salarial atractiv
Salar oferit
salar fix negociabil in functie de experienta profesionala
Alte beneficii
bonuri de masa, prime de sarbatori
2015-03-24