AGENTI VANZARIOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: Candidatul ideal Cerinte minime: -abilitati de comunicare, negociere, orientat spre vanzare -experienta relevanta minim 3 ani in munca de teren -clienti in industrie (nu magazine) -studii si abilitati tehnice/mecanice -cunostiinte PC, internet la domiciliu -sa fie disponibil pentru deplasari zilnice in cadrul zonei alocate Constituie avantaj: -experienta in distributia produselor similare (scule,consumabile) -autoturism propriu pentru perioada de proba -clientela formata -cunoasterea lb. engleza si/sau germana si/sau maghiara RESPONSABILITATI / BENEFICII: RESPONSABILITATI / BENEFICII: Responsabilitati: -contactarea si abordarea de noi clienti -oferirea de suport tehnic clientilor pentru produse -asigurarea unui raspuns prompt cerintelor primite Beneficii: -salariu fix (se negociaza ) plus bonus in functie de realizari -telefon -masina de serviciu (dupa perioada de proba) -traininguri in strainatate (Germania) -siguranta locului de munca
- Domeniu
- Industria Alimentara
- Post oferit
- AGENT VANZARI
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATA
- Oraş
- CLUJ NAPOCA, TG-MURES, COVASNA,HARGHITA
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-11-18
- Avantaje ofertă
- Salar atractiv, mediu de lucru competitiv, formare profesionala continua
- Salar oferit
- SALAR FIX- NEGOCIABIL LA INTERVIU
- Alte beneficii
- COMISIOANE, MASINA DE SERVICIU, LAPTOP, TELEFON MOBIL
SPECIALIST RESURSE UMANEOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: -Studii superioare finalizate; -Experienta de minim 2 ani in administrarea si recrutarea de personal; -Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; -Permis de conducere categoria B; -Excelente abilitati de comunicare, organizare. RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Intocmirea si administrarea personalului angajat in leasing; - Recrutarea de personal calificat si necalificat in conformitate cu cerintele companiei angajatoare; - Sustinerea interviurilor de selectie; - Oferirea de suport pentru integrarea candidatilor; - Mentinerea relatiei cu clientii companiei; - Gestionarea documentelor de angajare; - Preluarea si verificarea pontajelor; - Comunicarea permanenta cu salariatii. Se ofera: - Pachet salarial atractiv ; - Posibilitate de dezvoltare profesionala în cadrul unei companii multinationale. DESCRIEREA COMPANIEI: companie specializata in MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE.
- Domeniu
- Resurse Umane/Psihologie
- Post oferit
- Specialist resurse umane
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- TG-MURES, CLUJ NAPOCA
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-11-15
- Avantaje ofertă
- Salar atractiv, mediu de lucru competitiv, formare profesionala continua
- Salar oferit
- La interviu
- Alte beneficii
- decontare transport
Inginer vanzari - industrieOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: - să fie bun organizator și planificator; - să dispună de cunostinte de baza în domeniul automatizărilor industriale; - să posede cunoștințe despre aplicații software industriale; - să aibă ușurință în exprimare și calități în comunicare; - ușurință în a se integra în echipă; - disponibilitate de a circula; - carnet de conducere cat B; RESPONSABILITATI / BENEFICII: urmărește să-și extinda echipa cu ingineri cu experiență în promovarea soluțiilor industriale pe care compania le dezvoltă. Acesta trebuie să identifice și să deschidă noi oportunități de implementare a produselor firmei. Deținând calități de bun organizator și planificator, trebuie să planifice sesiuni de prezentare și întâlniri cu potențialii clienți într-un sistem coerent și productiv. Numărul și calitatea acestora este unul din indicatorii de performanță pe care compania îi are în vedere. Pentru îndeplinirea acestor obiective: - trebuie să cunoască în amănunt și sa fie capabil să demonstreze practic soluțiile promovate. Aceasta se va realiza printr-un sistem de training intensiv căruia trebuie să-i facă față printr-un solid background ingineresc și cunoștințe temeinice în automatică și aplicații software industriale; - trebuie să fie capabil să poarte discuții tehnice cu ingineri din diverse domenii, pentru asta e necesară experiență și cunoașterea principalelor procese din domeniul respectiv. De asemenea munca de documentare și modul în care își pregătește întâlnirile sunt esențiale; - trebuie să fie capabil să identifice în urma dialogului cu clientul toate aplicațiile posibile ale soluțiilor promovate. Aceasta se poate realiza prin cunoașterea în detaliu a capacităților produselor promovate. trebuie să stăpînească tehnici elementare ale dialogului: ușurință în exprimare, disponibilitatea de a-și asculta interlocutorul și de a extrage esența expozeului acestuia, capacitate de adaptare la profilul psihologic al acestuia, cunoștințe în manevrarea mijloacelor tehnice de prezentare (aparatura, software gen PowePoint, etc.); - trebuie să fie disponibil pentru deplasări și trebuie să aibă carnet de conducere categoria B, precum și un mod de conducere a automobilului decent și responsabil; - trebuie să comunice atât punctual cât și printr-un sistem de raportare organizat lead-urile și rezultatele activității sale; trebuie să fie capabil să întrețină relațiile cu clienții activi și potențiali, fiind prima verigă în lanțul comunicării cu aceștia; Compania este integrator de soluții in automatizări și telecomunicatii
- Domeniu
- Inginerie
- Post oferit
- Ingineri vanzari
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATA
- Oraş
- Iasi, Brasov, Bucuresti
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-11-18
- Avantaje ofertă
- oportunitati pentru o cariera de succes, pregatire profesionala continua, echipe tinere- competitive!
- Salar oferit
- Negociabil la interviu
- Alte beneficii
- pe parcursul colaborarii!
ECONOMISTOfertă de muncă
Responsabilitati • suport contabilitate, inregistrare documente evidenta contabila. •raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate si inregistrate in calculator •raspunde de intocmirea lunara si in mod corect a balantei de verificare analitica •respectarea principiilor contabile •introduce zilnic documentele primite in calculator (receptii, bonuri de consum, deconturi, facturi, state de plata etc) •la sfarsitul fiecarei luni va lista din calculator toate inregistrarile si va verifica urmatoarele situatii: jurnalul de cumparari, deconturile, •notele de receptie si a bonurilor de consum, verificarea furnizorilor, clientilor, debitorilor, creditorilor •preda toate documentele directorului economic •adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei •se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză •intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj daca e cazul si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat; • intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (decizie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare); • inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor,REVISAL • arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul birou Cerinte *domiciliul in Tg-Mures * cunostinte de operare PC * avantaj cunoasterea programului UNIVERSAL GEST CONT * cunostinte de contabilitate primara si financiara * cunostinte de resurse umane * capacitate de comunicare buna * prezenta agreabila,corectitudine si seriozitate * sociabilitate, organizare * spirit de echipa si adaptabilitate Beneficii Oferite * mediu de lucru placut
- Domeniu
- Finante/Contabilitate
- Post oferit
- ECONOMIST
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- TG-MURES, CLUJ-NAPOCA
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-08-28
- Avantaje ofertă
- Conditii bune de lucru, pregatire profesionala continua
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU
- Alte beneficii
- in functie de capactitatea de adaptare si eficienta dovedita.
REPREZENTANT VANZARI-ZONALOfertă de muncă
Descrierea postului: Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; Este responsabil de incasarea banilor in termenul agreat cu clientii; Incaseaza bani de la clienti si emite chitante pentru acestia; depune la departamentul financiar sumele incasate si/sau instrumentele de plata ale clientilor; Intocmeste periodic si transmite catre Managerul direct rapoarte privind situatia vanzarilor din zona alocata; Monitorizeaza concurenta si introduce datele culese in sistemul informatic; Prospecteaza piata si tendintele acesteia din zona alocata si propune Managerului direct solutii de crestere a vanzarilor; Se asigura de derularea intocmai a contractelor cu clientii din zona alocata; Se asigura ca documentatia necesara participarii la licitatiile initiate de clientii din zona alocata este completa si corecta; participa la licitatiile initiate de clientii din zona alocata; Realizeaza prezentari de produse si asigura consilierea tehnica pentru distribuitorii din zona alocata; Emite comenzi speciale catre departamentul Achizitii sau furnizori interni de produse; Transmite cereri de oferta catre furnizori interni pentru produsele care nu fac parte din gama standard de produse. Cerinte: Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat.B Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente. Oferta (bonusuri, beneficii) Pachet salarial motivant; Sistem de bonusare; Masina de serviciu, telefon mobil; Oportunitati de dezvoltare profesionala, programe de training;
- Domeniu
- Productie
- Post oferit
- REPREZENTANT VANZARI-ZONAL
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara ,Tg-Mures
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-07-31
- Avantaje ofertă
- lucru in cadrul unei firme prospere, pregatire profesionala continua
- Salar oferit
- motivant
- Alte beneficii
- masina de serviciu, telefon mobil
CONTABILOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: - Studii superioare de specialitate; - Experienta anterioara pe un post similar minim 2 ani; - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu; - Cunostinte de limba engleza, - Cunostite IFRS – reprezinta avantaj; - Abilitati de organizare, coordonare, minutiozitate, atentie la detalii. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Responsabilitati: - Colecteaza toate documentelecontabile si le introduce la zi in sistem: facturi, extrase de cont, bonuri, deconturi de cheltuieli; - Urmareste avansurile de trezorerie si asigura decontarea lor corespunzatoare; - Verifica incasarile, proveninta lor si documentele suport aferente acelei incasari; - Tine evidenta analitica a cheltuielilor deductibile si nedeductibile din punct de vedere fiscal; - Intocmeste si mentine evidenta electronica a situatiei facturilor; - Inregistreaza facturile de achizitii de la furnizori reprezentand servicii si stocuri de marfa; - Intocmeste jurnalele de TVA si registrul jurnal; - Intocmeste si verifica jurnalele de vanzari si cumparari; - Intocmeste si tine la zi registrele contabile obligatorii; - Verifica daca documentele primite respecta cerintele impuse de lege si daca sunt corecte; - Verifica lunar corespondenta soldurilor din balanta sintetica de verificare cu situatiile analitice a fiecarui cont si daca apar diferente, ia masuri pentru corectie; - Verifică, îndosariază şi arhivează documentele societăţii; - Intocmeste situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei - Întocmeşte şi prezintă diferite rapoarte cerute de management; - Adaptarea companiei la toate reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxe; - Evidenta inventarului de mijloace fixe in conformitate cu legislatia in vigoare; - Mentinerea legaturii cu autoritatile statului; - Supervizarea contractelor companiei cu clientii si furnizorii. DESCRIEREA COMPANIEI: - firma de paza si protectie. Activitatea societatii este sustinuta de un management performant, cu o bogata experienta de specialitate, compania avand posibilitatea sa dezvolte o gama de servicii de paza, protectie, paza de corp, supraveghere, interventie, transport valori si insotire de persoane.
- Domeniu
- Toate domeniile
- Post oferit
- CONTABIL
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- TG-MURES
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-07-28
- Avantaje ofertă
- salarizare motivanta
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU
- Alte beneficii
- bonuri de masa
REPREZENTANT VANZARIOfertă de muncă
Cerinţe: • Orientare spre rezultate. • Cunoştinţe teoretice si practice în vănzări tranzacţionale. • Experienţa în vănzări minim 3 ani. • Bune abilitaţi de comunicare si de negociere. • Usurinţa în iniţierea si dezvoltarea relaţiilor interpersonal. • Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamică. • Studiile medii obligatoriu (studiile superioare constituie un avantaj). • Cunostinţe de limba engleză – nivel mediu, limba maghiară (constituie avantaj) • Abilitati de operare pe calculator ( Word, Excel). • Permis de conducere (cat. B) minim 2 ani. • Spirit de echipă. • Domiciliu stabil in: Sibiu, Targu Mures, Brasov RESPONSABILITATI / BENEFICII: Responsabilităţi: • Construieşte şi menţine baza de clienţi în secţiunea pe care o administrează • Vizitează zilnic numărul de clienţi necesar pentru a atinge standardele impuse de companie • Realizarea planului de vănzări pe zona alocată • Identificarea de noi clienţi si oportunităţi de creştere a business-ului • Menţinerea si dezvoltarea de noi parteneriate de business • Monitorizarea pieţei • Actualizarea bazei de date de vănzări • Monitorizarea evenimentelor din zona alocată • Se asigură de recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din aria sa de acoperire.
- Domeniu
- Industria Alimentara
- Post oferit
- REPREZENTANT VANZARI
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ cu perioada de proba 3 luni
- Oraş
- TG-MURES, SIBIU, BRASOV
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-07-29
- Avantaje ofertă
- Oportunitati de avansare, echipa competitiva, pregatire profesionala continua.
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU in fucntie de experienta dvs.
- Alte beneficii
- masina de serviciu, comisioane, prime de sarbatori si spor de performanta!
REPREZENTANT VANZARI - COMERTOfertă de muncă
Responsabilitati: - identifica potentialii clienti; - prezinta clientului toate avantajele si beneficiile conceptelor de vanzare derulate pe baza de contract; - este responsabil de construirea si mentinerea bazei de date cu potentiale surse de furnizare informatii clienti; - solicita si gestioneaza instrumentele de garantie si instrumentele de plata de la clienti; - urmareste derularea contractelor in termenii prevazuti, respectarea termenului de plata si a limitei de credit, conform limitelor de competenta si regulamentelor interne; - intretine relatia cu clientii pe toata durata contractului; - este responsabil de informarea continua a clientilor referitor la produsele si ofertele firmei, de calitatea portofoliului de client si de gradul de satisfactie al clientilor in relatia cu firma. Cerinte: - studii superioare; - cunostinte tehnice in domeniU; - experienta in domeniul vanzarilor contractuale minim 3 ani; - foarte bune abilitati de comunicare , negociere si lucrul in echipa; - cunostinte operare PC; - disponibilitate la deplasari; - permis conducere categoria B.
- Domeniu
- Constructii/Instalatii/Amenajari
- Post oferit
- REPREZENTANT VANZARI
- Perioadă angajare
- nedeterminata
- Oraş
- TG-MURES, SIBIU
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-08-01
- Avantaje ofertă
- oportunitati pentru o cariera de succes, pregatire profesionala continua, echipe tinere- competitive!
- Salar oferit
- NEGOCIABIL LA INTERVIU in funcntie de experienta dvs.
- Alte beneficii
- masina de serviciu, comisioane, prime de sarbatori si spor de performanta!
CONFECȚIONERE - nr. posturi 15Ofertă de muncă
CONFECȚIONERE! NR. POSTURI: 15 CONFECȚIONERE CALIFICATE SAU NECALIFICATE! Cerințe: experiență în domeniul confecțiilor textile- lucru pe mașini liniare. Prezintă avantaj cele care au calificare. Program de lucru: SE LUCREAZĂ DOAR ÎNTR-UN SCHIMB! de la ora 6.30-15, 16.oo samabata ( ocazional) de la ora 6.00-12,20. DUMINICA LIBER Societatea oferă: TRASNPORT SIGURAT DIN LUDUS- TG-M URES( la locul de muncă). Transportul se asigură dacă vor fi minim 10 persoane pentru acest loc de muncă. Salar minim pe economie Bonuri de masă 50 lei / lună în plus față de salar pentru spor de grupă 75 lei/ lună premiu- pentru persoanele care știu să lucreze la mai multe faze, 150 de lei spor. producție/lună pentru cele care ating norma in proporție de 80% 400-500 lei spor producție/ lună pentru persoanele care ating 100-120% sporul de producție. - se ofera avans si lichidare. FABRICA LUCREAZĂ PENTRU EXPORT INCĂ DIN ANUL 2001! Oferă condiții de muncă foarte bune inclusiv sală de mese în stil european!
- Domeniu
- Industria Textila/Design vestimentar
- Post oferit
- CONFECȚIONERE
- Perioadă angajare
- determinată 3 luni/ ulterior se renegociază contractul
- Oraş
- TG-MUREȘ
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-07-01
- Avantaje ofertă
- Program doar într-un schimb , sfârșit de săptămână liber,etc
- Salar oferit
- negociabil
- Alte beneficii
- Bonuri de masă, diverse prime anuale si lunare, trasnport asigurat!
REPREZENTANT VANZARIOfertă de muncă
CANDIDATUL IDEAL: • Experienta minim 2 ani in vanzari • Foarte bune abilitati de PC; • Foarte bune abilitati de negociere si de comunicare; • Capacitatea dovedită de a colabora cu alte grupuri şi funcţii pentru atingerea obiectivelor de afaceri, în sprijinul clientului / cerinţele partenerilor; • Experienta in negocierile contractuale; • Intelegerea mediului de certificare ISO • Abilitati in ceea ce priveste identificarea tipului de comportament al consumatorului • Capabil sa asimileze cunostiinte noi; • Spirit antreprenorial, tenacitate si rezistenta la stres; • Atitudine pozitiva, sociabil, ordonat si initiativa! RESPONSABILITATI / BENEFICII: • Cresterea volumului de vanzari si a profitului COMPANIEI DIN ROMANIA prin identificarea de potentiali parteneri/ clienti; • Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti • Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti • Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei • Prezinta oferta de produse si servicii, consiliaza clientii in alegerea solutiei optime • Negocierea contractelor, supervizarea derularii contractelor • Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti • Realizarea obiectivelor stabilite de companie
- Domeniu
- Marketing/Cercetari Marketing/Sondaje
- Post oferit
- REPREZENTANT VANZARI
- Perioadă angajare
- NEDETERMINATĂ
- Oraş
- TG-MURES,BRASOV, CLUJ- NAPOCA , BUCURESTI
- Ofertă valabilă până la:
- 2012-06-30
- Avantaje ofertă
- PERSPECTIVE FRUMOASE DE AVANSARE, FIRMA PROSPERA
- Salar oferit
- ATRACTIV - negociabil
- Alte beneficii
- masina de serviciu, telefon,5 zile/an concediu- sponsorizat de firma