Spalator auto- calificat sau necalificatOfertă de muncă

Recrutam SPALATORI AUTO pentru o firma prospera care ofera servicii profesionale de spalatorie auto- cosmetizare, polisari auto, spalare covoare. Societatea este activa pe piata inca din anul 2013 si a reusit in acesti ani sa aiba o clientela loiala , acestia continuand sa recomande serviciile acestei Spalatorii Auto! Firma angajatoare este in continua dezvoltare si a ales sa-si largeasca echipa. Cerinte post: - muncitor calificat ca si Spalator Auto sau muncitor necalificat; - persoana indemanatica< - punctuala; - avantaj permis auto; - cazier curat. Se ofera: - pregatire profesionala; - salar fix negiciabil la interviu in functie de experienta; - programul de lucru se desfasoara dupa cum urmeaza: 7.00- 16.00; 12.00- 21.00; 09.00-18.00. Exista deschidere din partea conducerii pentru a avea fiecare angajat un program de munca convenabil.

Domeniu
Toate domeniile
Post oferit
Spalator Auto
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2019-06-30
Avantaje ofertă
salar fix, diferite bonusuri, pregatire profesionala
Salar oferit
negociabil la interviu in functie de experienta candidatului
Alte beneficii
negociabile la interviu in functie de experienta dvs. profesionala
2018-09-17

Vopsitor - in idustria lemnuluiOfertă de muncă

Societatea angajatoare presteaza de 7 ani pe piata nationala si internationala, producand mobilier - interior, pentru export! Cerinte post: studii in domeniul lemnului, specializat pe partea de positorie ( vopsitor mobila cu pistolul). Se ofera: salar incepand de la 500 de euro, negociabil la interviu in functie de experienta dvs. Va puteti incarca CV-ul direct pe pagina de site: e-munca.ro Tel. 0740375911 Persoana de contact: Laura Almasan - Administrator SC FORTA L&A SRL

Domeniu
Productie
Post oferit
Vopsitor - in industria lemnului
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures, Reghin
Ofertă valabilă până la:
2019-06-30
Avantaje ofertă
conditii de munca foarte bune, lucru intr-o firma propera, alaturi de profesionisti
Salar oferit
500 de euro negociabil la interviu
Alte beneficii
negociabile la interviu in functie de experienta dvs. profesionala
2018-08-07

Proiectant - industria lemnuluiOfertă de muncă

Domeniul firmei angajatoare: Productie mobilier Societatea angajatoare presteaza in domeniul Productiei de mobilier, este prezenta pe piata nationala si internationala de 7 ani, iar avand in vedere ca este in continua dezvoltare, aceasta este pregatita sa investeasca constant si in factorul uman! Mobilierul care se produce se exporta! Descriere post! - studii superioare, specializare proiectant - productie mobila; - experienta in domeniu; - operare PC- autocad, word, excel; - limba engleza la nivel. Cunoasterea unei alte limbi straine, ca de ex. franceza, constituie avantaj. Alte cerinte- abilitati: - spirit de echipa; - deschis spre dezvoltare personala si profesionala; - empatic; - spirit organizatoric; Cv-ul il puteti incarca direct pe pagina de site: e-munca.ro Tel.0740375911 Persoana de contact: Laura Almasan - Administrator SC FORTA L&A SRL

Domeniu
Productie
Post oferit
Proiectant- industria lemnului
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures, Reghin
Ofertă valabilă până la:
2019-06-30
Avantaje ofertă
conditii de munca foarte bune, lucru intr-o firma propera, alaturi de profesionisti
Salar oferit
800 de euro este punctul de pornire, iar in functie de experienta dvs. se negociaza la interviu
Alte beneficii
negociabile la interviu in functie de experienta dvs. profesionala
2018-08-07

Director de productieOfertă de muncă

Post vacant: DIRECTOR PRODUCTIE Domeniul firmei angajatoare: PRODUCTIE MOBILIER Societatea angajatoare este prezenta pe piata nationala si internationala de 7 ani, fabricand mobilier - interior pentru export! Descriere post! Responsabilităţi: • coordonarea şi monitorizarea activității de producţie şi respectarea termenelor de finalizare a comenzilor; • asigurarea calității produselor; • urmărirea activității utilajelor de producţie şi asigurarea funcționării în parametrii normali a liniilor de producție; • organizarea, monitorizarea şi gestionarea echipei din subordine. Cerinţe: • studii în domeniile prelucrării lemnului; • minim 2 ani experienţă în activitatea de producţie; • experienţă în managementul echipelor (minim 20 persoane); • abilităţi excelente de organizare; • bune abilităţi de comunicare şi gestiune a conflictelor; • bun spirit de observaţie, atenţie la detalii; • respectarea termenelor limită, disciplina muncii. Se oferã: salariu fix + prime ȋn funcţie de realizarea obiectivelor, autoturism de serviciu, telefon şi apartament de serviciu pentru persoanele din afara judeţului. Puteti sa va incarcati Cv-ul direct pe pagina de site: e-munca.ro. Telefon: 0740375911 Persoana de contact: Laura Almasan - Administrator SC FORTA L&A SRL

Domeniu
Productie
Post oferit
Director productie
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures, Reghin
Ofertă valabilă până la:
2019-06-30
Avantaje ofertă
oportunitati de castig foarte bune, suport real din partea conducerii, lucru in cadrul unei firme in continua dezvoltare.
Salar oferit
1200 de euro este punctul de pornire, iar in functie de experienta dvs. se negociaza la interviu
Alte beneficii
exista mai multe tipuri de bonusare si sunt negociabile la interviu
2018-08-02

CurierOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL recrutam CURIERI, pentru o firma cu un presitigiu rasunator pe piata din Romania! Firma angajatoare ofera fiecarui angajat suport in procesul de inductie, oportunitatea de a avansa, de a avea beneficii financiare in functie de implicarea, aportul dovedit de catre angajat. Alte beneficii: pregatire profesionala continua, lucru intr-o echipa care manifesta sprit de echipa, salar fix, bonuri de masa, plus alte bonificatii pe masura randamentului dovedit. Societate investeste constant in oameni, oferind fiecarui angajat oportunitatea de a participa la diferite programe de dezvoltare personala- profesionala. Salariul fix se negociaza la interviu in functie de exeprienta dvs. profesionala, in mod special daca experienta dvs. acumulata este in domeniul curieratului. Sarcini - responsabilitati: - preluarea plicurilor si coletelor de la clientii din zona/ zonele alocate; - livrarea expeditiilor in zona/ zonele arondate; - incasare numerar in anumite situatii, conform procedurilor de lucru; - respectarea standardelor de calitate si a procedurilor de curierat, implementate in cadrul firmei angajatoare. Profilul candidatului potrivit: - studii medii; - permis auto; - simt organizatoric; - simt de orientare; - empatic; - capacitate de autocontrol.

Domeniu
Transporturi/Distributie/Depozitare
Post oferit
Curier
Perioadă angajare
nedeterminata cu o peroada de proba de 3 luni
Oraş
Tg.Mures, Iernut, Tarnaveni, Ludus, Reghin
Ofertă valabilă până la:
2019-04-18
Avantaje ofertă
lucru intr-o firma prospera, oportunitatea de a castiga conform randamentului dovedit, munca intr-o echipa orientata spre performanta, oportunitate de avansare
Salar oferit
negociabil la interviu in functie de experienta candidatului
Alte beneficii
salar fix, bpnuri de masa, alte tipuri de bonusari, masina de serviciu, participare la diferite programe de dezvoltare personala si profesionala.
2018-06-26

Reprezentant vanzariOfertă de muncă

Descriere pe scurt! Societatea angajatoare isi desfasoara activitatea la nivel national inca din anul 2003 , prestând în domeniul comertului - import si distributie articole pentru copii. Aceasta prosperă, este în continuă dezvoltare. Conducerea firmei este mereu orientată spre satisfacerea clienților și totodată atentă la nevoile angajaților, oferindu-le un suport real în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională a acestora . Descriere pe scurt privind postul de Reprezentant vânzări. Cerinte post: - studii superioare finalizate; - operare PC ( office, excel); - permis auto , categoria B; - limba engleza; - avantaj - experienta in vanzari ( preferabil minim 2 ani); - abilitati bune de comunicare, negociere, orientare continua in ceea ce priveste dezvoltarea personala si profesionala. Programul de lucru: - munca se va presta atat la birou cat si pe pe teren. Firma isi are sediul in cadrul unui complex de firme din sector 6 Bucuresti si ofera urmatoarele: - conditii foarte bune de lucru, - suport real din partea conducerii, - pregatire profesionala continua, - salarix fix 2500 lei net ( negociabil la interviu in functie de experienta profesionala a candidatului); - se ofera al 13 salariu; Angajarea se va face pe perioadă nedeterminată, cu o perioadă de probă de 3 luni. Sarcini principale privind postul de Reprezentanat vanzari: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual,etc. Sarcini si indatoriri specifice: - intocmeste documentele comerciale; - cunoasterea portofoliului de produse promovate; - intocmirea rapoartelor specifice catre management; - intocmeste ofertele specifice fiecarui client solicitant; -intocmeste raportul de activitate zilnic; - poarta corespondenta zilnica cu cleintii, atat prin e-mail cat si telefonic; - preia si inregistreaza la zi comenzile primite si le preda departamentului de logistica. Responsabilitati post: - raspunde pentru calitatea aprovizionarii clentilor; - raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare; - este responsabil de intocmirea documentelor de transport - marfa conform normativelor; - raspunde pentru modul in care se elibereaza de marfa ( doar pe baza documentelor fiscale);

Domeniu
Sales/Vanzari/Comert
Post oferit
Reprezentat vanzari
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Bucuresti, sector 6
Ofertă valabilă până la:
2018-06-18
Avantaje ofertă
conditii de munca foarte bune, lucru intr-o firma propera, alaturi de profesionisti
Salar oferit
2500 net , negociabil in functie de experienta dobandita.
Alte beneficii
al 13 salariu si altele pe masura aportului dovedit.
2018-05-14

Responsabil FinanciarOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL recrutam RESPONSABIL FINANCIAR pentru o firma de prestigiu din Romania,societate care presteaza in domeniul productiei de articole pentru diverse decoraţiuni interioare, produse care se exporta in mod deosebit, in Europa si SUA. Descriere job! Responsabilități: Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate) finalizate; - Cunoștințe de contabilitate financiara, gestiune si legislație fiscală la nivel avansat; - Experiență pe o poziție similară timp de cel puțin 3 ani; - Interes pentru dezvoltarea profesională proprie; - Persoană organizată, ordonată, dinamică și implicată în bunul mers al companiei; - Capabil să lucreze cu termene si date limită; - Deține abilități de folosire a pachetului Ms Office: Excel, Word, Outlook; - Cunoștințe de operare a programului Saga constituie avantaj. Descrierea jobului: - Facturare – emiterea facturilor prin programul Saga de vânzare a produselor finite prin alocarea articolelor si discounturilor stabilite de departamentul vânzări conform comenzilor interne și a avizelor emise; - Emiterea de facturi proforme in lei sau euro și urmărirea incasărilor în vederea emiterii facturii finale; - Inregistrarea: facturilor primite de la furnizori, a extraselor de cont bancare, deconturi de cheltuieli, deplasări, acte primare registru de casă - în programul Saga; - Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii din diverse domenii de activitate utilizand soft-ul Saga ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri); - Menținerea relațiilor cu banca, cu Oficiul Registrului Comertului privind furnizarea de informații si ANAF pentru eliberarea fișelor de plătitor, a certificatelor de atestare fiscală, urmărirea compensărilor și a decontărilor plăților efectuate către bugete; - Participă la efectuarea controalelor fiscale, cu ocazia verificării contabilităţii de către organele abilitate prin lege, să ofere suport şi să monitorizeze acţiunile de auditare; - Arhivează documentele si raportările contabile în ordine cronologică și insoțite de balanța lunară și registrele lunare; - Evidența documentelor de contabilitate primară: recepții și bonuri de consum; - Evidența furnizorilor / clienților, corelarea diferențelor de sold, inventarierea anuală a creanțelor si datoriilor in lei si valută; - Intocmirea si transmiterea declarației lunare INTRASTAT în termenul stabilit; - Participa la inventarierea anuala a stocurilor de produse finite, materii prime, ambalaje, mijloace fixe si obiecte de inventar; - Intocmirea rapoartelor si situațiilor contabile, inregistrarea si verificarea jurnalelor de contabilitate; - Realizarea de diverse rapoarte si situații pentru management privind cifra de afaceri realizată, costuri directe și indirecte lunare; - Realizează situația cash-flow-ului săptămânal privind incasările și plațile de efectuat; - Programează plățile către furnizori și emite bilete la ordin lunar pentru soldurile furnizorilor care vor intra la scadență; - Ține evidenţa contractelor individuale de muncă, elaborează fişele de post şi actualizează periodic dosarele individuale ale angajaţilor; - Operează modificările contractele, precum și adaugă contractele noi în Revisal și se ocupă de transmiterea lor; - Efectuează pontarea angajaților, ține evidența zilelor de concediu de odihnă efectuate și rămase, a concediilor medicale, învoiri și absențe nemotivate; - Calculează salariile angajaților, verifică statele de plată lunare și efectuează viramentele salariilor corespunzator; - Ține evidența tichetelor de masă acordate de societate, realizează situația lunară și se ocupă de comanda, recepția și distribuirea acestora. Se ofera: oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu care este in continua dezvoltare, o firma care investeste in personalul angajat, oferind un mediu excelent in dezvoltarea profesionala a acestora, aplicand o politica care respecta principiu win- win ( castig - castig), atat in relatia cu clientii, cat si cu angajatii sai! Programul de lucru este de luni- vineri, de la ora 8.00- 17.00. Pauza de masa intre ora 13.00-14.00.

Domeniu
Productie
Post oferit
RESPONSABIL FINANCIAR
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2018-06-07
Avantaje ofertă
Munca in cadrul unei firme prospere, alaturi de o echipa tanara- performanta, salarizare atractiva si negociabila periodic in functie de profesionalismul dovedit, pregatire profesionala
Salar oferit
ATRACTIV, negociabil la interviu in functie de experienta candidatului,
Alte beneficii
bonuri de masa, bonusuri de performanta si bonuri valorice atractive- pt. cumpararea anumitor articole produse in fabrica!
2018-05-07

Operator Print DigitalOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL recrutam RESPONSABIL FINANCIAR pentru o firma de prestigiu din Romania, societate care presteaza in domeniul productiei de articole pentru diverse decoraţiuni interioare, produse care se exporta in mod deosebit, in Europa si SUA. Descriere job! Candidatul ideal - Cunoștinte solide operare PC; - Experiență în editare foto în programe de specialitate (COREL si Photoshop); - Cunoștințe elementare despre tiparul de mari dimensiuni, reproduceri de artă, arta imprimării; - Este un avantaj absolvirea unei facultati tehnice; - Preocupat de interesul general al firmei; - Capabil să își îmbunătățească constant performanțele. Descrierea jobului Responsabilități: - Respectarea normelor de calitate și cantitate; - Încadrarea în termenele de execuție conform comenzilor interne ale companiei; - Verificarea și calibrarea echipamentelor; - Tipărirea/ imprimarea comenzilor pe diverse suporturi ( canvas, tapet, hârtie, lemn) - Să colaboreze cu Departamentul Design în ceea ce priveşte pregătirea imaginilor (calitate, culoare, modificări etc.); - Să se asigure că imprimă comanda conform specificaţiilor tehnice, respectând solicitările clienţilor; - Să optimizeze modul de utilizare a materiei prime; - Să verifice zilnic nivelul consumabilelor şi să comunice situaţia atât către Director Producţie şi Asistent Producţie, cât şi către Şeful Departamentului Achiziţii; - Să realizeze stocul tampon de consumabile împreună cu Directorul de Producţie şi Şeful Departamentului de Achiziţii; - Să asigure mentenanţa, verificând şi calibrând întreaga gamă de echipamente de care răspunde, completând Fişele specifice. Se ofera: pregatire profesionala, oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara orientata spre performanta, salar fix atractiv ,bonuri de masa, bonusuri de performanta si bonuri valorice atractive - pt. cumpararea anumitor articole, care sunt produse in fabrica! Programul de lucru: de luni – vineri. In perioada mai- septembrie se lucreaza intre ora 7.00-16.00, in restul lunilor, programul este intre ora 8.00- 17.00.

Domeniu
Productie
Post oferit
Operator Print Digital
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2018-06-27
Avantaje ofertă
salarizare atractiva, conditii de munca foarte bune, lucru intr-o firma propera, alaturi de profesionisti
Salar oferit
Salar fix atractiv, iar dupa 3 luni se adauga la salariul fix inca 200 de lei, urmand apoi si alte bonusuri, bonuri valorice atractive.
Alte beneficii
bonuri de masa, etc.
2018-05-07

Inginer proiectant & Tehnician proiectantOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL, selectăm pentru clientul nostru Inginer proiectant și Tehician proiectant. Număr posturi vacante: 3. Descriere pe scurt despre SOCIETATEA ANGAJATOARE! Societatea angajatoare prestează din anul 2004 și a acumulat o bogată experiență în proiectare mecanică și simulare de roboți, prestează cu profesionalism și este în continua dezvoltare. Mulțumită colaborării continue cu clienți importanți din lumea auto, societatea angajatoare este mereu în căutare de soluții tehnice noi și originale, pentru a obține un produs finit de înaltă calitate. Fiecare nou proiect pe care societatea îl preia, echipa este pregătită să răspundă cu profesionalism, dând dovadă de o competență extraordinară, de entuziasm, flexibilitate, soluții remarcabile, în acest fel reușind sa le ofere partenerilor săi instrumentele și capacitatea necesară pentru succesul produselor lor. Descriere post! Cerințe: - studii superioare, specializare Inginer proiectant – mecanic; - cu sau fără experiență în domeniu; - cunoștințe desen tehnic- program Catia; - reprezintă avantaj cunoașterea limbii engleze sau italiana; - deschis către perfecționare continua; - spirit de echipă; - atenție distributivă; - pasionat de acest domeniu de activitate; Se oferă : - pregătire profesională de calitate, participare la curs de inițiere în softuri de proiectare, pregătirea profesională este continua și se oferă support în acest sens; - salarizarea este negociabilă la interviu și se oferă un salariu fix, plus bonuri de masă, iar după 6 luni de la angajare se face o renegociere în funcție de evoluția dvs. la locul de muncă. - Se lucrează în condiții foarte bune, având tot confortul!Angajații sunt atenți selecționați, aceștia având capacitatea și voința continua de a performa, dovedind acest lucru pasa cu pas. Este un loc de muncă în care poți evolua constant! - Persoanele interesate de acest post ne pot contacta telefonic la nr. de telefon:0740.375.911; prin e-mail: forta@e-munca.ro, forta_laura@gmail.com; forta_laura@yahoo.com sau vă puteți înregistra în baza de date gratuit pe site: www.e-munca.ro. Vă dorim succes!

Domeniu
Proiectare civila/Proiectare industriala
Post oferit
Inginer proiectant & Tehnician proiectant - profil mecanic ...
Perioadă angajare
determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2018-09-17
Avantaje ofertă
pregatire profesionala exceptionala, posiblitate de castig atractiv, program de lucru de luni- vineri, munca in cadrul unei echipe performante.
Salar oferit
salar negociabil la interviu, in functie de experienta in domeniu , bonuri de masa.
Alte beneficii
participarea la cursuri
2018-03-29

Muncitori - productieOfertă de muncă

Noi, SC FORTA L&A SRL recrutăm MUNCITORI IN PRODUCTIE ( personal calificat ca si operator mase plastice, operator injectie, lăcătuș mecanic, mecanic utilaje, matrițer și muncitori necalificați). Descriere pe scurt despre societatea - angajatoare! Societatea își desfășoară activitatea încă din anul 2008 și produce în prezent peste 1.000.000 perechi de cizme ( adulți , copii, cizme de uz profesional - pentru diferite domenii de activitate). Societatea a investit în mașini și utilaje performante, aspect care a generat creșterea producției, calitatea producției la nivel înalt și totodată a crescut și satisfacția angajaților care lucrează mai usor pe aceste tipuri de mașini performante. Din producţia firmei se exportă 90% în Germania, Italia, Franţa, Spania, Ungaria, Polonia şi în alte ţări. Societatea are calitatea de FURNIZORI pentru firme de renume cum sunt: Deichmann, Reno (Germania), Superstar (Italia), Baudou (Franta) și altele... Descriere post: - se lucrează în 3 schimburi, o saptămână de dimineața, o săptămână de noaptea și o săptămână de după-amiază. - se oferă condiții bune de muncă, echipamente adecvate pentru prestarea muncii în condiții optime din toate punctele de vedere; - se oferă pregătire profesională; Abilitati/ aptitudini necesare: indemanare, spirit de echipa, atentie distributiva, vointa in ceea ce priveste dezvoltarea profesionala, punctualitate. - Programul de lucru de luni- vineri. Salariul este de 1300 lei nei , plus bonuri de masă. Salariul se negociază după o lună de la angajare. Alte avantaje: se oferă al treisprezecelea salariu în valoare de 1500 lei; se oferă pregătire profesională.

Domeniu
Productie
Post oferit
Muncitori in productie
Perioadă angajare
nedeterminata
Oraş
Tg.Mures
Ofertă valabilă până la:
2018-06-30
Avantaje ofertă
pregatire profesionala, conditii bune de lucru, program bine definit
Salar oferit
1300 net , negoiabil in functie de experienta candidatului
Alte beneficii
bonuri de masa, al treisprezecelea salariu in valoare de 1500 lei, orele suplimentare se platesc dublu.
2018-02-13